شایعه: Halo Infinite دارای عناصر نقش‌آفرینی و داستانی با قابلیت تغییر براساس تصمیمات بازیکن خواهد بود

Halo Infinite

ظاهرا این هفته شایعات زیادی از عناوین و پروژه‌های مربوط به Microsoft می‌شنویم. همان‌طور که گزارش داده بودیم، Microsoft ممکن است از کنسول نسل بعدی Xbox در E3 2019 رونمایی کند و Xbox Game Pass و بازی‌های دیگر Microsoft برای Nintendo Switch احتمالا عرضه خواهند شد. حال، جزئیات جدیدی از Halo Infinite براساس یک شایعه در دسترس قرار گرفته‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، با توجه به گفته‌های برد سمز در Thurrott که یکی از منابع قدرت‌مند مربوط به Microsoft در گذشته بوده، Halo Infinite ممکن است عناصر نقش‌آفرینی بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی این سری داشته باشد. در حقیقت به‌نظر می‌رسد بازی دارای داستانی است که تصمیمات بازیکنان در آن نقش دارند و باعث تغییر می‌شود. این مسیری نسبتا جالب برای Halo خواهد بود زیرا داستان، چیزی نیست که این فرانچایز لزوما به عنوان بهترین در آن شناخته شده باشد البته سری Halo دارای روایت عمیقی است بنابراین شاید بتوانند کاری جالب با آن انجام دهند.

در بخش دیگری از مقاله Thurrot، برد سمز تایید کرد کنسول Scarlett حداقل در E3 2019 معرفی خواهد شد اما انتظار جزئیات فراوانی مثل قیمت نداشته باشید. به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد در E3 2019 شاهد نمایشی شگفت‌انگیز از Microsoft خواهیم بود زیرا آن‌ها از حالا اعلامیه‌ها و عناوین انحصاری ذخیره کرده‌اند. برای یادآوری، باید بگوییم Sony در این همایش شرکت نمی‌کند.

اگر آگاه نیستید، به‌نظر می‌رسد که Scarlett نام رمزی پروژه بعدی Xbox خواهد بود که در واقع دو کنسول هستند. جزئیات دقیق‌تر را در اینجا دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ آیا نقش‌آفرینی برای سری Halo مناسب است یا نسخه جدید باید به عناصر پایه خود تکیه کند؟ برای کنفرانس Microsoft در E3 2019 هیجان‌زده هستید؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.