شایعه: Microsoft قصد داشته سرویس Game Pass را برروی PS4 نیز عرضه کند

شایعه: Microsoft قصد داشته سرویس Game Pass را برروی PS4 نیز عرضه کند

همان‌طور که می‌دانید، دیروز گزارشی منتشر شد که در آن نوشته شده بود Microsoft سرویس Game Pass را به کمک تکنولوژی xCloud برروی Nintendo Switch نیز عرضه خواهد کرد. این شایعه سبب بحث و جدل‌های بسیاری در فضای مجازی شد و عده‌ای با آن موافق و برخی مخالف این سیاست Microsoft بودند. به عقیده‌ی عده‌ای عرضه Game Pass و xCloud برروی تمامی دستگاه‌ها یکی از سیاست‌های جدید غول ردموندیست که کنسول جدید Nintendo نیز از آن بی‌بهره نمانده است. اما خب به تازگی شایعه‌ی دیگری منتشر شده که بحث را بسیار جالب‌تر می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که ادعا دارد Microsoft زمانی انتشار Game Pass را برروی کنسول نسل هشتمی Sony یعنی PlayStation 4 نیز مدنظر داشته است. براساس ادعای وبسایت Windows Central، گزارش‌هایی داخلی از Microsoft نشان می‌دهند که این شرکت برای حداقل یک سال قصد داشته تا سرویس Game Pass را برروی کنسول PlayStation 4 نیز در دسترس کاربران قرار دهد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، مشخص نیست که آیا Microsoft پشیمان شده و یا Sony همانند Cross Platform یا سرویس‌هایی همانند EA Access با آن مخالفت کرده است؛ ولی به هر حال این اتفاق رخ نداده است.

باری دیگر یادآورد می‌شویم که تمامی این صحبت‌ها براساس حدس‌وگمان و شایعات پخش‌شده در صنعت بازی بوه و هیچ مقام‌ رسمی‌‌ـی از 2 شرکت آن را تایید نکرده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا موافق سیاست‌های Microsoft در این مورد هستید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.