بازی Star Wars ساخته‌ی Visceral بیش از نمایش‌های منتشر شده مسیر توسعه را طی کرده بود

Star-Wars

مدتی قبل، EA تأیید کرد بازی Star Wars که توسط Visceral Studios توسعه داده شده بود و به اسم پروژه‌ی Ragtag شناخته می‌شد لغو شده. با اینکه به نظر بسیاری بازی در مسیر توسعه با مشکلاتی رو به رو بود، از قرار معلوم تولید بیش از چیزی که به نمایش در آمده پیشرفت داشته.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، حین گفتگو با US Gamer، اِیمی هنیگ (Amy Henning) درمورد این بازی کنسل شده صحبت کرد و عنوان نمود درحالی که پروژه‌ی Ragtag می‌توانست به نوعی یک Uncharted Star Wars محسوب شود، این گفته اندکی عظمت بازی را کاهش می‌دهد. وی همچنین درمورد کار کردن با Frostbite Engine و چالش‌های آن صحبت‌هایی داشت.

"من فکر می‌کنم Visceral از هر طرف توسط چالش‌های زیادی محاصره شده بود. با این‌حال، داشتیم یک بازی می‌ساختیم؛ افرادی بودند که می‌گفتند محصول ما یک Uncharted Star Wars است. این حرف به نوعی کاهش دهنده است ولی به درد می‌خورد چرا که مردم می‌توانند یک سری چیزها در ذهن خود متصور شوند. ولی معنی آن این بود که واضحاً مجبور بودیم از Frostbite Engine استفاده کنیم، چون یک نوآوری داخلی وجود داشت تا مطمئن شویم همگی در یک سطح تکنولوژی هستیم ولی آن یک موتور گرافیکی بود که برای بازی‌های شوتر اول شخص ساخته شده نه عنوان‌های سوم شخص سینماتیک. پس تمام آن موارد پلتفرمینگ و بالا رفتن و کاور گیری و غیره را در موتوری وارد کردیم که برای انجام آن کار ساخته نشده بود. کارهای بنیادین بسیاری انجام دادیم که فکر می‌کنم تیم‌ها هنوز از آن نفع می‌برند چون (Frostbite) یک موتور اشتراکی می‌باشد ولی سخت است که زمان زیادی صرف انجام کارهای اساسی کنید و بعد فرصت این را نداشته باشید که از آن استفاده ببرید!"

در نهایت، طبق گفته‌های ایمی هنیگ، پروژه‌ی Ragtag عنوان "خوبی" بود ولی بازی دیگر در برنامه‌ی تجاری EA با عقل جور در نمی‌آمد. اگرچه، با وجود مشکلاتی که در توسعه داشت، بازی بیشتر از چیزی که به نمایش درآمد ساخته شده بود و هنیگ آرزو می‌کند کاش مردم بیشتر از این‌ها از آن می‌دیدند.

"کاش مردم می‌توانستند بیشتر از چیزی که به نمایش درآمد ببینند چون خیلی بیشتر از چیزی که دیده شد تولید کرده بودیم. و خوب بود، می‌دانید؟ ولی در نهایت، با برنامه‌های تجاری EA هم‌خوانی نداشت. در مدتی که آن‌جا بودم چیزهای زیادی تغییر کرد. پس می‌دانید، چه کار می‌شود کرد؟"