سازنده بازی Deadhaus Sonata: گیم‌پلی این بازی ترکیبی از 2 عنوان Bloodborne و Diablo است

سازنده بازی Deadhaus Sonata: گیم‌پلی این بازی ترکیبی از 2 عنوان Bloodborne و Diablo است

"دنیس دیاک"، طراح بازی که سابقه کار برروی عناوینی نظیر Legacy of Kain ،Eternal Darkness و Too Human را دارد در حال کار برروی عنوانی رایگان در سبک اکشن نقش‌‌آفرینی و با استفاده از موتور Lumberyard شرکت Amazon برای کنسول‌ها و PC به نام Deadhaus Sonata است و عقیده دارد که گیم‌پلی این بازی ترکیبی از 2 عنوان Bloodborne و Diablo خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی "دیاک" در مصاحبه‌ای با وبسایت GamesBeat درباره گیم‌پلی بازی Deadhaus Sonata صحبت کرده و گفته که گیم‌پلی این بازی همانند این است که 2 بازی Bloodborne و Diablo با یکدیگر ترکیب شوند؛ البته خب مطمئنا تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت جرا که شما در این بازی در نقش موحوداتی خبیث و نامیرا به بازی خواهید پرداخت. به نظر می‌رسد در حال زندگی‌کردن هستید اما در واقع در حال رقابت با دیگر خانه‌های ارواح هستید؛ و اینجا جاییست که تمرکز داستان و روایت بازی برروی آن قرار دارد.

در ادامه برخی از صحبت‌های "دیاک" در مصاحبه با GamesBeat را مشاهده می‌کنید.

"ما در حال ساخت یک بازی سوم‌شخص نقش‌آفرینی هستیم که اگر بخواهم مثال بزنم، می‌توانم بگویم همانند این است که Bloodborne و Diablo را با یکدیگر ترکیب کنید. این بازی یک عنوان Co-op محور در سبک Dungeon Crawler است که برروی PC و کنسول‌ها عرضه خواهد شد و اگر نیاز باشد آن را به گوشی‌های هوشمند نیز خواهیم آورد. در این بازی که تا کمی برای بازیکنان حرفه‌ای است، از موتور Lumberyard استفاده خواهد شد. ما برای طراحی تمامی کلاس‌هاب بازی بازی از یک سیستم نمونه‌ی اولیه سه‌گانه که بسیار متفاوت است، استفاده می‌کنیم."

"بگذارید برای‌تان یک مثال بزنم؛ ما ویژگی‌هایی فیزیکی، جادویی و ذهنی داریم که اساسا همگی چیزهایی مصنوعی هستند. شما در نفش موجوداتی نظیر خون‌آشام‌ها، روح‌ها، غول‌ها و دزدان دریایی بازی می‌کنید و همگی آن‌ها کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال، خون‌آشام خون جادویی دارد. شما خون مردم را مکیده و از خون خود برای کارهای جادویی استفاده می‌کنید. جامعه بازیکنان The Legacy of Kain کاملا پشتیبان ما هستند. 20 سال از زمان عرضه‌ِ‌ی بازی می‌گذرد و از آن زمان بسیاری به ما گفته‌اند که "هی، این بسیار شبیه به Kain است." به یاد دارم یک بار یکی از طرفداران قدیمی ما که برای نزدیک به 20 سال مشغول به تجربه Kain بوده، در کانال یوتیوب خود مصاحبه‌ای با ما انجام داد که بسیار جالب بود."

"ده‌ها آیتم مختلف، صدها اسلحه و زره و دیگر چیزها در بازی وجود دارد. ما طرح این بازی را مدت زمان بسیاری در ذهن داشتیم و دلیل آن فقط واکنش‌های اخیر طرفداران نبوده است. این چیزیست که واقعا به آن باور داریم. کسب درآمد چیزی نیست که بتوان از راه دریافت پول از بازیکنان برای برنده‌شدن (Pay to win) به آن رسید. شما نمی‌توانید با استفاده از پول به بازیکنان منفعت بدهید. باید برروی چیزهایی بهتر و اخلاقی‌تر تمرکز کنید. استفاده از لوت‌باکس‌ها معنا ندارد؛ تنها چیزهایی که آیتم‌هایی تزئینی باشند ولی زمانی که کار به سبک بازی می‌رسد، حالت‌هایی نظیر PvP را معرفی خواهیم کرد ولی پول هیچ منفعتی به شما نخواهد داد. در کل تمامی بازی به توانایی و مهارت بستگی دارد. این بسیار مهم است. "

"دیاک" مدیر و رهبر استودیو Apocalypse Studios است؛‌ استودیویی جدید که در شهر نیاگارا قرار دارد. هدف تیم آن‌ها این است که تا سال 2020 تعداد اعضای استودیو را به بیش از 100 نفر برسانند. و از آن‌جایی که بازی Deadhaus Sonata برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است، به نظر می‌رسد رسیدن به آن هدف چندان سخت نخواهد بود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.