نگاهی به نقدها و نمرات بازی Anthem؛ عنوانی ناامیدکننده، شلخته و مملو از تکرار

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Anthem؛ عنوانی ناامیدکننده، شلخته و مملو از تکرار

همان‌طور که می‌دانید امروز جدیدترین ساخته استودیو Bioware که ساخت عناوینی نظیر سری بازی‌های Dragon Age و Mass Effect را در کارنامه دارد، برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه شده است. از این رو منتقدین نقد و بررسی‌های خود از این بازی را متشر کرده‌اند که در ادامه با هم برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.

Everyeye.it 76

با وجود داستانی غنی و روایتی پیچیده که به خوبی با گیم‌پلی‌‌‌ـی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز ترکیب‌شده، با عنوانی سروکار داریم تجربه‌ای منحصربه‌فرد را چه در مبارزات و چه در سیستم اکتشاف و گشت‌وگذار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

3DJuegos 70

Anthem گاهی اوقات بسیار خوب و سرگرم‌کننده است ولی به عنوان یک بازی شوتر با تجربه‌ای ناقص سروکار داریم که به واسطه مشکلات بسیار شما را با عطش تجربه‌ی چیزهایی بیشتر رها می‌کند.

Destructoid 70

Bioware نیاز دارد تا سریعا محتویات مختلفی را جهت سرگرم‌کردن و علاقه‌مند نگه‌داشتن بازیکنان برای Anthem عرضه کند؛ بازیکنانی که به دنبال تجربه‌ای جدید و خاص هستند از تجربه این عنوان چه اکنون و چه پس از رفع مشکلات، پشیمان نخواهند شد.

IGN 65

مبارزات Anthem خوب و هیجان‌انگیز هستند ولی بازی بسیاری از محتوای خود را که زیاد هم نیستند برای اواخر بازی نگه داشته است؛ که سبب می‌شود طی‌کردن داستان بازی تا انتها تبدیل به تجربه‌ای تکراری و خسته‌کننده شود.

Metro GameCentral 60

گاهی اوقات رگه‌هایی از هوش و زیبایی مخصوصا زمان‌هایی که نوبت به پرواز کردن می‌رسد در بازی دیده می‌شود. ولی روایت و داستان‌گویی شلخته و گیج‌کننده، لوت‌کردن و غارت‌گریِ خسته‌کننده و ماموریت‌های تکراری بازی نمی‌توانند بازی را نجات دهند.

GameSpot 60

Anthem ایده‌های خوبی دارد، ولی به وضوح با اجرای آن‌ها مشکل دارد. با عنوانی Co-op و چندنفره سروکار داریم که اگر به تنهایی به بازی‌کردن‌ آن بپردازید، تجربه‌ی بهتری خواهید داشت. بازی آن لحظه‌های داستانی مهم خود را تا آخرین لحظه مخفی نگه داشته و به جای آن جنبه‌های دور از فهم داستان را جلوی دید بازیکن قرار می‌دهد. مبارزات بازی هیجان‌انگیز هستند اما تا زمانی که وقت مبارزه با یک باس فرا می‌رسد و متوجه می‌شوید که بسیاری از توانایی‌های خود را برای مبارزه در اختیار ندارید.

PC Gamer 55

داستان شلخته، لوت و غارت‌گری خسته‌کننده، ماموریت‌های تکراری و پایان توخالیِ Anthem، همگی ناامیدکننده هستند. اما خب حداقل بازی از نظری بصری زیباست!

Guardian 40

حتی در قوی‌ترین بخش‌های Anthem، بازی به ندرت پایش را فراتر از چیزی که هست می‌گذارد. مبارزات بااینکه به خوبی طراحی شده‌اند چیزی همانند Gears of War با جت‌پک بوده و روایت و داستان بازی نیز ناامیدکننده و تکرای است. متاسفانه Anthem تجربه‌ای خسته‌کننده است که هیچ حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

میانگین نمرات در وبسایت متاکریتیک: 62

عنوان Anthem هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است.

در پایان لطفا ذیذگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.