Call of Duty: Black Ops 4 لوت باکس‌هایی اضافه می‌کند که شامل سلاح‌های خاص و XP Boosts می‌شوند

Black ops IIII

Call of Duty: Black Ops 4 همیشه شامل خریدهای درون برنامه‌ای سنگینی می‌شده، ولی، تا حالا، بازی لوت باکسی نداشت. حال، این موضوع تغییر کرده، به روزرسانی جدید Black Ops 4 لوت باکس‌های پولی را تحت عنوان Reserve Crates به بازار سیاه (فروشگاه داخل بازی) اضافه می‌کند.

البته، تمام این لوت‌باکس‌ها یکسان ساخته نشده‌اند! پس، این باکس‌ها تا چه حد می‌توانند بد باشند؟ متأسفانه، خیلی بد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، هر جعبه 200 امتیاز COD یعنی چیز حدود 2 دلار قیمت دارد و شامل سه آیتم "تزئینی" می‌شود (در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا تزئینی را بولد کردیم). Reserve Crates اجازه نمی‌دهند که نگاه کنید داخلشان چه چیزی وجود دارد یا احتمال به دست آوردن چه مواردی را دارید و ممکن است حاوی آیتم‌های تکراری نیز باشند.

در کنار آیتم‌های تماماً تزئینی مثل لباس‌های مختلف، پوسته‌های استتاری برای اسلحه‌ها و رنگ‌آمیزی‌های جنگی، این باکس‌ها شامل "اسلحه‌های به خصوص" نیز می‌شوند. این اسلحه‌ها اکثراً فقط جنبه‌ی نمایشی دارند ولی می‌توانند باعث به دست آوردن XP اضافه نیز بشوند که یعنی فقط هم جنبه‌ی زیبایی ندارند. حتماً، این سلاح‌های به خصوص مستقیماً باعث نمی‌شوند بتوانید کسی را زودتر بکشید ولی اینکه بتوانید XP بیشتری را در مدت کمتری به دست آورید برای افرادی که حاضرند خرج کنند کاملاً یک برتری از نظر گیم‌پلی محسوب می‌شود. همچنین، برخی اسلحه‌هایی که محدودیت زمانی داشتند مثل Swat RFT rifle از آپدیت Operation Absolute Zero نیز حالا منحصر به این باکس‌ها می‌شوند. بار دیگر، Treyarch درحال کشیدن اختلافی تقریباً نامحسوس و ظریفی است.

اضافه شدن لوت‌باکس‌ها به Black Ops 4 مدت کوتاهی پس از اعلام Activision Blizzard مبنی بر عملکرد "پائین‌تر از حد انتظار" صورت گرفته و این برنامه‌ها برای افزایش درآمد دیجیتالی است. جمع بستن دو به علاوه‌ی دو و محاسبه این روند خیلی هم سخت نیست. علاوه بر قیمت 60 دلاری برای نسخه معمولی، Black Ops 4 همچنین شامل یک سیزن پس به نام Black Ops Pass پنجاه دلاری، battle passهای "سفارش مخصوص"، ارتقاء رتبه و سطح پولی و توانایی خریداری آیتم‌های تزئینی مختلف به شکل جداگانه و حالا، لوت‌باکس‌ها. خیلی… زیاد شد.

نظر شما درمورد اضافه شدن لوت‌باکس‌ها به Call of Duty: Black Ops 4 چیست؟ درباره‌ی افکار پول گرایانه‌ی این بازی چه فکر می‌کنید؟