پست تبلیغاتی: آموزش آنلاین کنکور ارشد و دکتری

گروه آموزشی لایو آموز از سال ۹۰ فعالیت خودش را با مدیریت استاد توسلی شروع کرد و در طی این چند سال با بهره گیری از اساتید به نام موسسات برتر کشور که همگی مولفین و مدرسین برتر ایران هستند به ارایه فیلم های آموزشی و کلاس های آنلاین در زمینه کنکور ارشد و نرم افزار پرداخته اند. نقطه تمایز ما با سایت های آموزشی دیگر استفاده از اساتید برند که در کلاس های حضوری تدریس دارند و به هیچ عنوان از افراد بی تجربه برای آموزش کمک نگرفته ایم.

در سایت لایو آموز، یک دوره کامل آموزش معادلات دیفرانسیل برای علاقه مندان موجود است. باید این مورد را اضافه کنم که این دوره و تمامی دوره های سایت لایو آموز دارای گارانتی است و اگر شما از این دوره راضی نباشید می توانید هزینه خود را بازپس بگیرید. پیشنهاد ما به شما این هست که قبل از تهیه ی دوره صحبت های استاد را گوش دهید و سپس این دوره آموزشی را تهیه کنید.

همچنین فیلم آموزش ریاضی مهندسی در سایت لایو آموزش برای دانشجویان مهندسی و همچنین داوبطلبان کنکور ارشد قرار داده شده است. متاسفانه دانشجویان زیادی این روز ها در قبولی درس ریاضی مهندسی با چالش مواجه هستند و با وجود گارانتی برای این دوره آموزشی میتوانند بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید کنند و در صورت نارضایتی هزینه ی خود را بازپس بگیرند.