گزارش: اقتباسی تلویزیونی بر اساس بازی Skull & Bones ساخته خواهد شد

گزارش: سریالی تلویزیونی بر اساس بازی Skull & Bones ساخته خواهد شد

Skull & Bones عنوانی در سبک اکشن تاکتیکال است که توسط استودیوی Ubisoft Singapore توسعه یافته و کمپانی Ubisoft، آن را در دنیا منتشر خواهد کرد. این بازی شامل دزدی و نبردهای دریایی بوده و گیم‌پلی آن شبیه به مبارزات دریاییِ Assassin's Creed IV: Black Flag خواهد بود.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Hollywood Reporter، شرکت Ubisoft در حال آماده شدن برای ساخت اقتباسی تلویزیونی بر اساس دنیای Skull & Bone می‌باشد. برای تحقق این امر، Ubisoft با کمپانی Atlas Entertainment که تولید فیلم‌هایی مانند Wonder Woman را در کارنامه دارد، همکاری خواهد کرد. وقایع نمایش تلویزیونی Skull & Bone در قرن 17 و بر روی اقیانوس هند جریان دارد و نقش اول آن را نیز یک زن ایفا خواهد کرد.

یکی از مدیران Ubisoft به نام "دنیل کرینیک"(Danielle Kreinik) درباره‌ی ابن پروژه گفته است:"Ubisoft بخاطر ساختن بازی‌های ویدئوییِ خلاقانه که دنیاهای وسیع را با روایت‌ها وداستان‌هایی قوی ترکیب می‌کنند، شرکتی شناخته شده است." کرینیک" به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار "جیسن اتمن"(Jason Altman) در این اقتباس نقش خواهد داشت. "آماندا سگل"(Amanda Segel) نیز نویسنده‌ی این اثر خواهد بود؛ نویسندگی سریال Person of Interest در کارنامه‌ی این هنرمند به چشم می‌خورند. هم‌چنین "اندی هارویتز"( Andy Horwitz) و "ریچارد ساکل"( Richard Suckle) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی، نقش خواهند داشت.

ساخت این اقتباس تلویزیونی، نشان‌دهنده‌ی تمایل Ubisoft برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری بر اساس بازی‌های منتشر‌شده توسط این شرکت است. پیش از این و در سال 2016، فیلم Assassin’s Creed با نقش‌آفرینی "مایکل فسبندر"(Michael Fassbender) راهی سینماها شده بود که شکست تجاریِ سنگینی نیز متحمل شد. علاوه بر این، Ubisoft اعلام کرده است که قصد دارد فیلمی بر اساس دنیای The Division بسازد و به نظر می‌رسد که ستارگانی چون "جیک جیلنهال"(Jake Gyllenhaal) و "جسیکا چستین"(Jessica Chastain) را به عنوان بازیگران اصلی، برای آن در نظر گرفته است. چه این فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی موفق بشوند و یا خیر، حاکی از تلاس Ubisoft برای ساخت چیزهایی بیشتر از بازی‌های ویدئویی است.

ساختن اقتباسی بر اساس یک بازیِ ویدئویی که هنوز منتشر نشده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد اما مشخص نیست که ساخت این پروژه‌ی تلویزیونی چه‌قدر به طول بینجامد. شما می‌توانید تریلری از SKULL AND BONES را از اینجا تماشا کنید. ار اخبار مربوط می‌توان به UBISOFT بازی‌های بیشتری برروی PS4 نسبت به هر پلتفرم دیگری فروخته است، اشاره کرد. Skull & Bones در سال 2019 و بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.