بازی Dreams به صورت Early Access در بهار منتشر خواهد شد

بازی Dreams به صورت Early Access در بهار منتشر خواهد شد

آیا علاقه دارید تا بازی جدید استودیوی Media Molecule یعنی Dreams را تجربه کنید، اما موفق به دریافت نسخه‌ی بتا نشده‌اید؟ مهم نیست، زیرا که قرار است در حرکتی استثنائی، این بازی در بهار سال جاری به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای کنسول PlayStation 4 منتشر شود. درست مانند نسخه‌ی بتا، این بازی در حالت دسترسی زودهنگام هم تمرکز زیادی بر روی ابزار خلاقانه دارد و شامل ویژگی‌هایی چون مراحل و محتوای از پیش آماده شده می‌باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، استودیوی Media Molecule نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Dream را اینگونه وصف می‌کند: "نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این بازی شامل تمام موارد نسخه‌ی کامل آن نمی‌شود، اما در این نسخه شما می‌توانید به تمام ابزارهایی که برای بازی طراحی شده، دسترسی داشته باشید. ما در این بازی همچنین یکسری آموزش‌های تعاملی جالب و کامل را ایجاد کرده‌ایم تا استفاده از ابزارها را بیاموزید و علاوه بر آن تعدادی بازی آرکید هم در آن قرار داده شده تا از تجربشان لذت ببرید یا آن‌ها را ویرایش کنید. اگر شما شانس تجربه‌ی نسخه‌ی بتا را داشته‌اید، تمام خلاقیت‌هایتان را می‌توانید به نسخه‌ی دسترسی زودهنگام منتقل کنید. بعد از انتشار این نسخه، به مرور زمان ویژگی‌ها، آموزش‌ها و مراحل آرکید جدیدی به این بازی اضافه خواهند شد.

درست مانند سری LittleBigPlanet، ما قصد داریم تا جامعه‌ی بازیبازان Dreams را از همان ابتدا گسترش بدهیم. پس از قابلیت دسترسی زودهنگام استفاده می‌کنیم تا بتوانیم مواردی که می‌خواهیم در بازی پیاده کنیم، اولویت بندی شوند و بتوانیم بازخوردها و نظرات بازیکنان را در طول توسعه و تکامل دریافت و از آن‌ها استفاده کنیم.با انجام اصلاحات، رفع اشکالات و باگ‌ها و ویژگی‌های جدید، ما یک سرویس خدمت رسانی بزرگ را ایجاد می‌کنیم تا جامعه‌ی بتواند زودتر پشتیبانی ادامه‌دار ما را ببیند."

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Dreams تنها 30 دلار قیمت خواهد داشت و طبق گفته‌ی استودیوی Media Molecule، عرضه‌ی آن به صورت محدود خواهد بود. هنوز هیچ حرفی راجع به اینکه آیا خریداران این نسخه می‌توانند نسخه‌ی نهایی بازی را به طور رایگان دریافت کنند یا نه، زده نشده است؛ اما روند معمول این نسخه‌ها چنین است. این بازی در بهار سال جاری منتشر خواهد شد.

نظر شما راجع به این بازی چیست؟ آیا علاقه تجربه‌ی آن دارید؟ آیا نسخه‌ی بتا را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.