آپدیت هفته آینده Red Dead Online حالت‌ها، لباس‌ها، اسلحه‌ها و ویژگی‌های جدید بیشتری را به بازی اضافه می‌کند + تصاویر

آپدیت هفته آینده Red Dead Online حالت‌ها، لباس‌ها، اسلحه‌ها و ویژگی‌های جدید بیشتری را به بازی اضافه می‌کند + تصاویر

به نظر می‌رسد Rockstar هفته‌ آینده آولین آپدیت بزرگ Red Dead Online را که شامل اسلحه‌ها، لباس‌ها و حالت‌هایی جدید برای بازی می‌شود را عرضه خواهد کرد. در این آپدیت محتوایی با امکان دسترسی زودتر برای کاربران PS4 در دسترس خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این آپدیت جدید مسابقات، اسلحه‌ها، لباس‌ها، حالت‌هایی جدید برای Showdown و اتفاقات و eventهای جدید را در هنگام گشت‌وگذار در محیط بازی به Red Dead Online اضافه می‌کند. هم‌چنین بهبودهای جدیدی جهت متعادل‌سازی اثر اسلحه‌ها، تصویر نقشه و سیستم Law and Bounty در این آپدیت وجود خواهد داشت.

Event جدید بازی به نام Fool’s Gold گه در حالت آزاد و در هنگام گشت‌وگذار در جهان بازی در دسترس است، بازیکنان را برای به دست آوردن زره‌ای طلایی به رقابت با یکدیگر وادار خواهد کرد. این زره علیرغم محافظت از شخصیت شما، وی را تبدیل به هدفی برای دیگر بازیکنان خواهد کرد؛ می‌توانید هنگامی که این زره را برتن دارید با کشتن دیگر بازیکنان امتیاز کسب کرده و با دیگران که برای به دست‌آوردن آن در تکاپو هستند، رقابت کنید.

چالش‌های ماهی‌گیری جدیدی نیز در بازی پیاده‌سازی شده و با توجه به اینکه در رودخانه، مرداب یا دریاچه مشغول به ماهی‌گیری هستید، ابزار و وسایل مناسب در اختیارتان قرار داده خواهد شد. خوشبختانه این بار در امان خواهید بود و دیگران نمی‌توانند هنگامی که مشغول ماهی‌گیری هستید به شما حمله کنند. جهت برنده‌شدن در این چالش‌ها باید سنگین‌ترین ماهی ممکن را به دست‌ آورید.

حالت‌های جدید Showdown نیز شامل Up in Smoke ،Spoils of War و Plunder خواهند بود. در این حالت‌ها بازیکنان باید برای به دست‌آوردن و تحویل‌دادن بسته‌هایی خاص، دزدی و غارت یکدیگر و بقا به رقابت با هم بپردازند. تاکنون اطلاعات بیشتری از فعالیت‌ها و محدودیت‌های هر حالت منتشر نشده است. مسابقات نیز کمی تغییر خواهند داشت و اکنون بازیکنان در حالت‌هایی خاص باید هنگامی که مشغول اسب‌سواری هستند به اهداف شلیک کرده و از چک‌پوینت‌ها عبور کنند.

از این پس با اضافه‌شدن اسلحه‌های Evans Repeater Rifle و Rare Shogun می‌توانید در مبارزات از آن‌ها استفاده کنید. Repeater ذکرشده ظرفیت گلوله‌ی بالایی خواهد داشت و Shotgun نیز از قدرت بالایی برخوردار خواهد بود. هر 2 این اسلحه‌ها از طریق مغازه‌های محلی قابل خریداری خواهند بود.

اما نوبت به لباس‌های جدید می‌رسد: کلاه Diamondback که از چوت مار تهیه‌شده و جلیقه مملو از خزِ Rutledge در کنار ده‌ها لباس، چکمه، کت، دستکش و کلاه جدید برای انتخاب و شخصی‌سازی شخصیت‌های بازیکنان در دسترس خواهند بود. حواستان به کاتالوگ و مغازه‌ها باشد چرا که برخی از آن‌ها تنها برای مدتی محدود قابل خریداری و استفاده خواهند بود. درکنار این موارد، عکسل‌العمل‌ها، خوش‌آمدگویی‌ها و سرزنش‌کردن‌های جدید و بیشتری جهت استفاده در محیط بازی و تعامل با دیگران به Red Dead Online خواهند آمد.

اما از جمله محتوایی که کاربران PlayStation 4 زودتر از کاربران Xbox One به آن دسترسی خواهند داشت، می‌توان به مسابقات Open Target اشاره کرد. در این مسابقات بازیکنان باید در فضایی بازی برای از بین‌بردن بیشترین هدف ممکن با هم رقابت کنند. هم‌چنین چاقوی Jawbone و انتخاب‌هایی جدید در لباس‌ها از دیگر چیزهایی خواهند بود که کاربران PlayStation 4 زودتر به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

در آخر نیز بهتر است بدانید که به گفته Rockstar آن دسته از بازیکنانی که در طول این هفته به تجربه Red Dead Online بپردازند، از 20درصد XP بیشتر برخوردار دار خواهند شد. برخلاف آپدیت پشین، در این آپدیت خبری از شمش‌های طلا که بالاترین ارزش را در دنیای Red Dead Online دارند نخواهد بود و بازیکنان برای دریافت آن‌ها باید تا اخبار بعدی صبر کنند.

در زیر می‌توانید تصاویر جدید منتشرشده از آپدیت هفته‌ آینده Red Dead Online را مشاهده نمایید. این آپدیت در تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One در در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.