دلیل توسعه‌ طولانی مدت Halo Infinite مشخص شد

Halo Infinite

Halo Infinite برای مدتی در دست ساخت قرار دارد و به‌نظر می‌رسد به چند دلیل، زمان توسعه آن نسبت به نسخه‌های قبلی این سری طولانی‌تر شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، بانی راس از استودیوی 343 Industries در مصاحبه‌ای با US Gamer در رابطه با کار کردن بیش از حد صحبت کرد. او گفت تیم آن‌ها مجبور شد برای Halo 4 و Halo 5 بیش از ساعات کاری قانونی مشغول باشند اما با طولانی‌تر کردن فرایند ساخت Halo Infinite می‌خواهند از این اتفاق جلوگیری کنند بنابراین تمرکز آن‌ها بر ساخت ابزار بهتر برای توسعه است تا مجبور نشوند بیش از حد به کار بپردازند:

"به همین دلیل است که زمان بیشتری را صرف کرده‌ایم. معمولا بین هر نسخه از Halo تا 3 سال فاصله وجود دارد تا تحقیقات مربوط به موتور بازی‌سازی و ابزار انجام شود. ما Halo Infinite را در E3 سال گذشته به نمایش گذاشتیم و سعی داریم محیطی ایجاد کنیم که بازی را بهتر، سریع‌تر و ایده‌آل بسازیم و مجبور به کار کردن بیش از حد و فراتر از ساعت قانونی نشویم. من فکر می‌کنم این مشکل برای هر بازی پیش می‌آید و موقعیت‌هایی هستند که باید ساعات بیشتری کار کنیم ولی من معتقدم باید در رابطه با این موضوع بسیار حساب‌شده پیش برویم زیرا برای تیم منصفانه نیست و نمی‌خواهند این کار را انجام دهند. پس تلاش می‌کنیم محیطی بسازیم که این مورد را کاهش و تسکین ببخشیم."

Halo Infinite در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر خواهد شد.