تماشا کنید؛ تریلر لایواکشن The Division 2 به شدت غم‌انگیز به نظر می‌رسد

Tom Clancy’s The Division 2

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، با در نظر گرفتن نسخه اصلی که در 2016 منتشر شد، The Division 2 به نظر تلاش دارد نگاهی عمیق‌تر به آمریکای آخرالزمانی شده بیاندازد که در آن هرگونه نظام دولتی به نظر شکسته خورده می‌آید، با تریلر لایواکشنی که به تازگی عرضه شده می‌توانیم بخشی از احساسات حاکم بر جهان بازی را ببینیم.

Ubisoft تریلری لایواکشن از عنوان The Division 2 که در ماه آینده عرضه خواهد شد منتشر کرد، این ویدئو نماهایی از مردی را نشان می‌دهد که با نقاشی‌هایی به جای مانده از دخترش کلنجار می‌رود. این صحنه‌ها با تصاویری از واشگنتون دی.سی جنگ زده ترکیب می‌شود و تریلر بخش‌هایی از تلاش انسان‌ها برای زنده ماندن در دوران جنگ را به تصویر می‌کشد، بدین شکل می‌توانیم بدانیم باید چه چیزهایی را از The Division 2 انتظار داشته باشیم.

با اینکه عرضه‌ی تریلرهای لایواکشن در نزدیکی زمان انتشار بازی‌های AAA غیرمعمول نیست، تریلر The Division 2 به این دلیل جالب جلوه می‌کند که توسط نیکولاس وایندینگ ریفن (Nicholas Winding Refn)، کارگردان فیلم‌هایی مثل Valhalla Rising ،Drive ،The Neon Demon و چندین فیلم دیگر در چند سال گذشته کارگردانی شده.

به دنبال فیلم کوتاهی برای Anthem که توسط سازنده‌ی فیلم District 9 آقای نیل بلوکامپ (Neill Blomkamp) کارگردانی شد، تریلر لایواکشن The Division 2 بار دیگر قدرت استفاده از فیلم‌سازان برای نمایش دادن احساسات و اتمسفری که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند را نشان می‌دهد.

می‌توانید تریلر لایواکشن را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD
نمایش به صورت تمام صفحه

The Division 2 برای Xbox One ،PS4 و PC در 24 اسفند ماه منتشر خواهد شد.