نقشه‌ی جدید بازی Overwatch با عنوان Paris هم‌اکنون در دسترس است + 6 دقیقه از گیم‌پلی بازی در این نقشه

نقشه‌ی جدید بازی Overwatch با عنوان Paris هم‌اکنون در دسترس می‌باشد + 6 دقیقه از گیم‌پلی بازی در این نقشه

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، جدیدترین نقشه‌ی Overwatch با عنوان Paris طی آپدیتی بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفته است. بعلاوه، برخی باگ‌ها و مشکلات دیگرِ شوتر محبوب Blizzard نیز از طریق این پچ رفع می‌شوند.

Paris، پنجمین نقشه از نشقه‌های "حمله"(Assault) می‌باشد که در شهر معروف پاریس جریان داشته و شامل خیابان‌های باریک، راهروها و ویترین مغازه‌ها می‌شود. همچنین در این نقشه، نواحیِ معروفی مانند Pâtisserie Galand، بار Luna و خانه‌ی بزرگ Marat که در قلب شهر واقع شده است، به چشم می‌خورند. نقشه‌ی Paris چند ماه پیش و در حالت "تست سرور" بر روی PC منتشر شده بود اما این بار بر روی تمام پلتفرم‌های مقصد Overwatch در دسترس قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با نقشه‌ی Paris می‌توانید ویدئویی 6 دقیقه‌ای را در زیر تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

آپدیت جدید بسیاری از باگ‌های کلیِ بازی و مربوط به برخی از قهرمانان(Heros) را حل می‌کند. به عنوان مثال مشکل ساخت Teleport توسط Symmetra در نواحیِ ناخواسته و یا مشکل دیده نشدن D.va برای هم‌تیمی‌ها هنگامی که او از لباس‌ Junker یا Scavenger استفاده می‌کرد، رفع شده‌اند. لیست کامل مشکلاتی که از طریق این آپدیت حل می‌شوند از اینجا قابل مشاهده می‌باشد. از اخبار مربوط می‌توان به بن شدن 18000 کاربر از کره جنوبی در بازی OVERWATCH و شرکت ACTIVISION BLIZZARD با صدها کارمند خود قطع همکاری می‌کند، اشاره کرد.