واکنش سازنده سابق Scalebound به شایعات احیای این بازی: بعید می‌دانم حقیقت داشته باشند؛ این بازی من را در شرایط درمانی قرار داد

Scalebound

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، جین پِیِرِه کلامس (Jean Pierre Kellams) به عنوان تهیه کننده ارشد سابق Scalebound، در حساب توئیتر خود به شایعات اخیر مربوط به تصمیم Nintendo برای احیای این بازی واکنش نشان داد.

در اوایل هفته جاری گزارشی منتشر شد که Nintendo قصد احیای یک بازی لغو شده را دارد و روز گذشته شایعه‌ای به‌دست آمد که این بازی، در واقع Scalebound است. تهیه کننده ارشد سابق استودیوی PlatinumGames که پس از لغو ساخت Scalebound آنجا را ترک کرد، در توئیتر گفت که نسبت به حقیقت داشتن این شایعه شک دارد.

او ابتدا در توئیتر گفت "من چیزی نمی‌دانم. من دیگر در آنجا کار نمی‌کنم و راجع به این موضوع با کسی صحبتی نداشتم اما به شدت شک دارم که این شایعه درست باشد."

با توجه به صحبت‌های کلامس، مالکیت آی‌پی توسط Microsoft و تفاوت سخت‌افزاری میان Switch و Xbox One انتشار Scalebound برای کنسول Nintendo را بعید می‌سازد:

"مالکیت آی‌پی توسط Microsoft و تفاوت سخت‌افزاری چنین چیزی را بعید می‌سازد. در حال حاضر، ساخت یک بازی کاملا جدید بیشتر منطقی است. این‌طور نبود که Scalebound یک آی‌پی دوست‌داشتنی و پرطرفدار باشد زیرا اصلا فرصت رسیدن به چنین چیزی را پیدا نکرد."

جالب است بدانید کلامس به کار دوباره برروی Scalebound و پایان دادن چیزی که تیم آن‌ها شروع کرد علاقه‌ دارد اما صحبت‌های ناراحت کننده دیگری را هم به اشتراک گذاشت:

"من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم. امیدوارم. به کار دوباره برروی Scalebound و پایان دادن به چیزی که شروع کردیم علاقه دارم اما یکی از دلایلی که Platinum Games را ترک کردم، این بود که چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

این بازی به معنای واقعی کلمه من را از درون سوزاند. من به خاطر آن در مراحل درمانی قرار گرفتم. Scalebound باعث ناامیدی من شد اما چیزهای زیادی از آن یاد گرفتم و موارد و مکان‌های جدیدی را برای کار امتحان کردم. این بازی هر نوع نکته مثبت و منفی با خود داشت ولی مردم در فضای مجازی هیچ اطلاعاتی در رابطه با علت واقعی لغو آن ندارند و هیچ سرنخی هم به آن‌ها داده نشد."

قطعا توئیت‌های جالبی را از او دیدیم. آیا شما فکر می‌کنید شایعه انحصاری شدن و احیای Scalebound برروی Switch معتبر است؟ آیا پلتفرم ترکیبی Nintendo توانایی اجرای این بازی را دارد؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.