جدول پرفروش‌ترین‌‌های ماه ژانویه در ایالات متحده: Nintendo و Kingdom Hearts 3 برتری خود را نشان دادند

Kingdom Hearts 3

گزارش NPD برای ماه ژانویه منتشر شده و Switch در هردو بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار از رقبا پیشی گرفته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، پلتفرم Switch تنها کنسولی بود که با وجود کاهش هزینه‌ 28 درصدی در بخش‌های کلی در مقایسه با ماه ژانویه 2018، از هر دو نظر درآمد دلار و واحدهای فروخته شده، رشد سالانه را نشان داد.

Kingdom Hearts 3 پرفروش‌ترین نرم‌افزار در ماه ژانویه 2019 ایالات متحده بود و در حالی که Kingdom Hearts 2 هم در ماه عرضه خود در سال 2006 صدر جدول را به‌دست آورد، جدیدترین نسخه از این سری با افزایش 2.5 درصدی در کسب دلار، درآمد بیشتری داشت. این بازی همچنین سریع‌ترین نسخه از نظر فروش در کل سری بود و ظرف یک هفته 5 میلیون نسخه به فروشگاه‌ها ارسال کرد.

فروش نرم‌افزار در سال گذشته تا 18 درصد افت داشت و درآمدی 427 میلیون دلاری به‌دست آورده بود اما باری دیگر پلتفرم Nintendo افزایش درآمد را به خود دید و بخش دیجیتالی آن دو برابر رشد داشت. Nintendo تنها شرکتی است که روند سقوط را طی نکرد.

Resident Evil 2 Remake هم در مقایسه با نسخه اصلی در سال 1998، تا 2.8 برابر درآمد دلار بیشتری به‌دست آورد. این بازی در رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های ماه ژانویه قرار گرفت اما در بین عناوین Xbox One جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

Super Mario Bros. U Deluxe با رتبه سوم کار خود را شروع کرد و همچنین عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی داشت. فروش این بازی در مقایسه با Super Mario Bros. U برای Wii U، تا 30 درصد بیشتر بود.

در ادامه می‌توانید لیست کامل را مشاهده کنید:

NPD