تاریخ عرضه عنوان Shovel Knight Showdown و بسته الحاقی King of Cards به تأخیر افتاد

shovel knight

استودیو Yacht Club Games اخیراً در صفحه بلاگ خود اعلام کرد که عرضه آخرین موج از محتویات عنوان Shovel Knight به تعویق افتاده است. بر اساس این پست، عرضه دو بسته الحاقی نهایی، فیگورین‌های Amiibo و باندل‌های فیزیکی برای دو کنسول Nintendo Switch و PS4 حداکثر به مدت "چند ماه" تأخیر خورده‌ است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، دلیل این تأخیر بهینه‌سازی و ایجاد هماهنگی میان چندین تیم است، چرا که هنوز اولویت استودیو Yacht Club انتشار این چهار محصول به صورت هم‌زمان می‌باشد. آنها می‌خواهند باندل فیزیکی این بازی همراه با تمام محتویات منتشر شده برای آن عرضه شود و این دو بسته الحاقی به استانداردهای بالای Shovel Knight برسند. استودیو Yacht Club ضمن اشاره به احساس ناامیدی احتمالی طرفداران، در بلاگ خود گفت:

"ما متوجه هستیم که این تأخیر، اتفاق ناامید کننده‌ای است. به منظور برقراری ارتباط بهتر با طرفداران، تا زمانی که ما و همۀ شرکایمان از عرضه قطعی آنها مطمئن نشده‌ایم، تاریخ انتشار جدیدی اعلام نمی‌کنیم. تمام بیلدها ارسال شده‌اند و بروزرسانی‌ها آمادۀ انتشار برای همه است. زمانی که همه‌چیز %100 آماده باشد، ما تاریخ نهایی را اعلام می‌کنیم."

اما می‌توان به این تأخیر امیدوار بود. این تیم در کنار نمایش قسمت‌هایی از تریلر‌های مورد انتظار، وعده بروزرسانی‌های بیشتری داد، چرا که این تأخیر، تأخیر بزرگی نیست. مراسم PAX East در راه است و دور از انتظار نیست که همانند نمایش اولیه بازی در سال 2013، محتویات مورد بحث در همین مراسم نمایش داده شوند. پیش‌زمینه بیشتری برای هر المان مورد توسعه به اشتراک گذاشته شد و به ما نگاهی اجمالی به آخرین مراحل توسعه داد.

بسته الحاقی Shovel Knight: King of Cards بیش از 30 مرحله خواهد داشت، ولی این مراحل نسبت به مراحل پیشین این عنوان بسیار کوتاهتر خواهند بود. استودیو Yacht Club به بهینه‌سازی این مراحل اهمیت زیادی می‌دهد. عنوان Shovel Knight Showdown حالت داستانی ویژه خود را دریافت می‌کند و تمامی مرحله‌ها، شخصیت‌ها و هوش مصنوعی مربوط به این حالت می‌بایست ساخته و بالانس می‌شد.

یکی دیگر از اولویت‌های این استودیو، کسب اطمینان از جای گرفتن بسته الحاقی King of Cards در کنسول Nintendo 3DS و از قلم نیافتادن آخرین مراحل داستانی بازی از این کنسول بوده است. ترجمه بازی به 9 زبان دیگر در کنار تست کردن بازی و بسته الحاقی آن روی 10 پلتفورم عرضه شده برای یافتن باگ، از دیگر اقدامات استودیو Yacht Club است. این استودیو اعلام کرده است که آنها تا موقعی که تاریخ قطعی برای پروژه‌های بعدی‌شان نداشته باشند، تاریخ جدیدی اعلام نخواهند کرد.

بسته الحاقی Shovel Knight: King of Cards، بازی Shovel Knight Showdown، بسته سه‌گانه فیگورین Amiibo و نسخه فیزیکی Shovel Knight: Treasure Trove قرار بود به صورت همزمان در تاریخ 9 آوریل (20 فروردین) عرضه شوند. این تأخیر همچنین انتشار چهارمین و آخرین موسیقی متن این بازی به اسم Vinyl را به تعویق انداخت. در بسته الحاقی King of Cards بازیکنان در نقش شخصیت King Knight قرار می‌گیرند و به تجربه مراحل داستانی جدیدی می‌پردازند. Shovel Knight Showdown نیز بازی در سبک فایتینگ و هم‌سبک عنوان .Super Smash Bros است. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید از بسته الحاقی و بازی مذکور را مشاهده کنید(برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر، روی آنها کلیک کنید):

Shovel Knight Showdown Shovel Knight: King of Cards Shovel Knight: King of Cards

Shovel Knight Showdown Shovel Knight Showdown