تماشا کنید: 9 دقیقه از گیم‌پلی Rainbow Six Siege در نقشه‌ی جدید بازی با نام Outback

تماشا کنید: 9 دقیقه از گیم‌پلی Rainbow Six Siege در نقشه‌ی جدید بازی با نام Outback

Rainbow Six Siege عنوانی در سبک شوتر تاکتیکال می‌باشد که توسط استودیوی Ubisoft Montreal ساخته شد و شرکت Ubisoft آن را منتشر کرد. Rainbow Six Siege یکی از بازی‌هایی می‌باشد که پشتیبانیِ بلند مدتی دریافت کرده و این پشتیبانی، قرار است تا مدت زمان بیشتری نیز ادامه داشته باشد. حدود 4 سال از عرضه‌ی این بازی بر روی PC، PS4 و Xbox One می‌گذرد و استودیوی سازنده از آن زمان، در حال انتشار آپدیت و اپراتورهای مختلف(منظور کارکترهایی می‌باشد که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها به انجام بازی بپردازند) برای بهبود آن می‌باشد.

برای به روز نگه داشتن Rainbow Six Siege، استودیوی سازنده هر 3 ماه یکبار رویدادی با نام Season یا فصل در نظر گرفته است. در هر فصل، 1 نقشه‌ و 2 اپراتور جدید در نظر گرفته می‌شود؛ فصل اولِ سال چهارم Operation Burnt Horizon نام دارد.

نام نقشه‌ی جدید این فصل، Outback است که در کشور استرالیا قرار دارد. اولین نکته‌ای که در این نقشه جلب توجه می‌کند، محیط رنگارنگ و درخشان استرالیا می‌باشد. Outback شامل ویژگی‌های منحصر به فردی است که سایر نقشه‌های این بازی فاقد آن هستند؛ شن‌های قرمز، قطعات بی‌نظیر موسیقی و کوسه‌هایی که از سقف آویزان شده‌اند!. یکی دیگر از خصوصیت‌های این نقشه، طراحی هوشمندانه و شناساییِ راحت مناطق مختلف آن به دلیل محیط‌های سرزنده و رنگارنگ است. به عنوان مثال در Outback، سه ساختمان وجود دارد که دیوارهای هر کدام رنگ‌ مخصوص به خود را دارد؛ رنگ‌های سبر، آبی و قرمز. در پایان باید گفت که این نقشه، مقداری بزرگ بوده و ممکن است در ایتدا گیج‌گننده باشد اما طراحیِ هوشمندانه‌ی آن باعث می‌شود تا بازیکنان از آن لذت کافی را ببرند. شما می‌توانید 9 دقیقه از گیم‌پلی Rainbow Six Siege در نقشه‌ی Outback را که توسط وبسایت IGN به اشتراک گذاشته شده است، در پردیس‌گیم تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

لازم به ذکر است که نقشه‌ی Outback به مدت 2 هفته در حالت "تست سرور" خواهد بود تا مشکلات و باگ‌های آن برطرف شوند و سپس در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. از مطالب مربوط می‌توان به نگاهی به وضعیت کنونی بازی RAINBOW SIX: SIEGE در آستانه شروع سال چهارم بازی اشاره کرد.