بازی‌های Super Bomberman R و Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy در دسترس کاربران Xbox Live Gold قرار گرفتند

Super Bomberman R

مطابق اعلام قبلی با رسیدن به روز 16 ماه فوریه (27 بهمن) بازی‌های Super Bomberman R و Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy در اختیار کاربران طلایی سرویس Xbox Live کنسول‌های Microsoft قرار گرفتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot بازی‌هایی که پیش از این بر روی سرویس عرضه شده بودند همچنان تا پایان ماه فوریه در دسترس هستند و عناوینی که به تازگی به این سرویس اضافه شدند نیز تا اواسط ماه مارچ در دسترس خواهند بود. بر روی Xbox One بازی Super Bomberman R با اضافه شدن به بازی Bloodstained: Curse of the Moon لاین-آپ فعلی ماه فوریه این کنسول را تشکیل می‌دهد. Super Bomberman بازی اکشنی است که مکانیزم اصلی آن قرار دادن بمب‌ها و تله در مسیر دیگر بازیکنان در محیطی پرپیچ‌و‌خم است؛ Party Game که می‌تواند تا ساعات‌ها شما و دوستانتان را سرگرم کند.

بازی Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy نیز دیگر عنوانی است که به جای بازی Assassin`s Creed Rogue به این سرویس اضافه شده است. اگر چه این بازی فقط در دسترس کاربران طلایی کنسول Xbox 360 قرار گرفته اما به طور قطع این بازی در میان طرفداران سری Star Wars با استقبال خوبی همراه خواهد شد.

بازی های رایگان برای کاربران Gold کنسول‌های Microsoft در ماه فوریه:

Xbox One:

  • Bloodstained: Curse of the Moon (از 12 بهمن تا 9 اسفند)
  • Super Bomberman R (از 27 بهمن تا 24 اسفند)

Xbox 360:

  • Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy (از 27 بهمن 9 اسفند)

این عنواین در بازه زمانی اعلام شده به طور رایگان در دسترس کاربران طلایی قرار خواهند داشت.( حتی اگر تا آن زمان اشتراک این کاربران به پایان برسد.)