God of War در انجمن نویسندگان آمریکا برنده جایزه بهترین نویسندگی برای یک بازی ویدیویی شد

God of War

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، عنوان God of War زمانی که انجمن نویسندگان آمریکا در روز یک‌شنبه برندگان را اعلام کردند، توانست یک جایزه دیگر هم کسب کند. این بازی با شکست عناوین Spider-Man ،Assassin’s Creed Odyssey ،Batman: The Enemy Within و Pillars of Eternity II: Deadfire برنده جایزه بهترین نویسندگی بازی ویدیویی شد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، یکی از غایبین قابل توجه لیست نامزدها بازی Red Dead Redemption 2 بود و با توجه به اینکه نویسندگی عالی آن عنوان یکی از نکات برجسته بازی محسوب می‌شد، اتفاق عجیبی است. با این حال، طی تماسی که WCCFTECH با انجمن نویسندگان آمریکا داشت، آن‌ها گفتند "بازی برای بررسی ارائه نشده بود" که دلیل آن مشخص نیست.

در هر صورت God of War به دریافت جایزه‌های فراوان ادامه می‌دهد. این بازی از نظر پردیس گیم هم به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد و 9 جایزه دیگر را هم در مراسم DICE به‌دست آورد. باید دید در GDC 2019 رقابت آن با Red Dead Redemption 2 به چه شکل رخ خواهد داد، جایی که God of War مانند Spider-Man نامزد دریافت 6 جایزه شده اما RDR2 در 7 رده نامزدی را دریافت کرده است.

در حالی که اکثر عناوین موفق امروزی به عرضه به‌روزرسانی‌های رایگان یا پولی ادامه می‌دهند، استودیوی Santa Monica تصمیم گرفت تا برای God of War هیچ محتوای اضافه خاصی منتشر نکند. باورها بر این است که آن‌ها کار برروی نسخه بعدی را آغاز کرده‌اند اما با توجه به زمانی که این نوع عناوین نیاز دارند، احتمالا تا زمان PlayStation 5 شاهد عرضه آن نخواهیم بود.