Netflix سریال The Punisher را پس از دو فصل لغو کرد

Netflix از طریق بازیگر نقش اول سریال The Punisher یعنی "جان برنثال" این سریال را پس از دو فصل لغو کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Deadline، به نظر می‌رسد سریال The Punisher چهارمین قربانی جنگ میان شبکه Netflix و Disney می‌باشد. همانطور که می‌دانید شبکه Disney آماده می‌شود تا پلتفرم استریم مخصوص خود را اواخر امسال لانچ کند و به همین دلیل در نظر دارد این سریال‌ها را به شبکه خود بیاورد.

این خبر برای طرفدارانی که از جریانات لغو شدن سریال‌های دنیای Defenders خبر دارند چندان عجیب و دور از ذهن نیست. زمانی که "باب ایگر"، رئیس شرکت Disney، اعلام کرد سریال‌هایی که شامل شخصیت‌های Marvel می‌شوند به سرویس +Disney خواهند آمد، می‌دانستیم تمامی سریال‎‌های Netflix که بر اساس شخصیت‌های Marvel توسعه یافته‌اند لغو خواهند شد.

با کنسل شدن The Punisher، تنها در حال حاضر سریال Jessica Jones تحت پرچم Netflix می‌باشد و باید فصل سوم آن پخش شود اما طبق رویه‌های اخیر به طور حتم این سریال نیز به جمع 4 سریال لغو شده Iron Fist،Daredevil،Luke Cage و The Punisher خواهد پیوست. البته جدا شدن "ملیسا روسنبرگ"، تهیه‌کننده سریال، بعد از تولید آن نیز احتمالاََ به این موضوع ربط دارد.

گرچه در حال حاضر سریال The Punisher لغو شده است اما جالب است بدانید تهیه‌کننده ارشد آن نویسندگی و روایت آن را طرح‌ریزی و در دست انجام قرار داده بود. شاید در آینده از ایده او استفاده شود، کسی چه می‌داند.

نظر شما در این باره چیست؟