شایعه: Scalebound احیا شده است اما اینبار در انحصار Nintendo Switch خواهد بود

شاید خیلی از شما عنوان پر حاشیه Scalebound را به خاطر داشته باشید، بازی‌ای که قرار بود به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر شود و مایکروسافت حساب ویژه‌ای بر روی آن باز کرده بود. در سال 2017 بود که ناگهان پروژه لغو شده اعلام شد و طرفداران را به شدت ناامید کرد. در هر حال، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، به نظر می‌رسد بازی به طور کامل نابود نشده و گزارشات حاکی از آن هستند که پروژه به عنوان انحصاری Nintendo Switch در دست توسعه قرار دارد.

با توجه به اعلانات یکی از منابع داخلی Nintendo، عنوان Scalebound در حقیقت بازیابی شده است اما اینبار در انحصار کنسول Nintendo Switch قرار دارد. اطلاعات بیشتری در این باره ذکر نشده اما توضیحات قدیمی Scalebound را در ادامه می‌خوانید:

"بازی Scalebound ماجراجویی بعدی از سوی سازنده تحسین شده از طرف منتقدین یعنی Platinum Games و کارگردان استودیو 'هیدکی کامیا' خواهد بود. شما در نقش یک جوان تنها با نام Drew قرار خواهید گرفت که وارد دنیای زیبا و خطرناک اژدهایان می‌شود. در آن‌جا Drew با یک اژدهای زیبا و خاص که آخرین باقی مانده از نژاد خود می‌باشد همراه خواهد شد. این دو باید در مقابل دشمنان از خود دفاع کنند."

در هر صورت این خبر به طور رسمی منتشر نشده، به همین دلیل بهتر است آن را به طور کامل باور نکنیم. در حال حاضر Platinum Games چندین پروژه بزرگ مانند Bayonetta و Astral Chain در دست ساخت دارد و این که Scalebound نیز در دست ساخت باشد شک‌برانگیز می‌باشد.

همچنین چندی پیش گزارش شده بود که Nintendo در نظر دارد یک بازی مرده و لغو شده را زنده کند که این خبر نیز هماهنگی عجیبی با گزارشات قبلی پیدا کرده است. "ایمران خان"، ادیتور ارشد Game Informer، چندی پیش به Kinda Funny Games گفته بود:

"این چیزی است که من به محض دریافت اطلاعات و منابع بیشتر خواهم نوشت اما بازی‌ای وجود دارد که همه آن را مرده می‌پندارند و Nintendo قصد احیای آن را دارد و این چیزی است که هیچکس حدسش را هم نمی‌تواند بزند. این بازی‌ای است که به طور رسمی مرد و کنسل شد."

چندی پیش نیز Platinum Games اعلام کرد، دیگر بر روی پروژه Granblue Fantasy: Relink کار نمی‌کند که به طور حتم دلیل آن تمرکز بر روی پروژه‌های خود از جمله این بازی(شاید) و پروژه تازه رونمایی شده Astral Chain می‌باشد.

بیانیه Platinum Games در این باره را ادامه می‌خوانید:

"نتیجه قرارداد توسعه Granblue Fantasy: Relink: در حالی که ما، Platinum Games، با Cygames همکاری داشتیم تا Granblue Fantasy: Relink را توسعه دهیم، ما رسماََ اعلام می‌کنیم که قرار داد به پایان رسید. توسعه همچنان توسط Cygames، به صورت داخلی ادامه می‌یابد. ما از همه بازیکنانی که جذب پروژه شدند تشکر می‌کنیم و از آنان می‌خواهیم که همچنان حمایت خود را در رابطه با Granblue Fantasy ادامه دهند تا پروسه تولید به خوبی پیش رود."

نظر شما در این باره چیست؟