بازیگران هالیوودی که در تست بازیگری نقش های مشهور رد شدند

شاید تصور کنید که هر کارگردانی دوست دارد ستاره های پرطرفدار و گران قیمت هالیوودی را در فیلمش به کار گیرد و به این ترتیب تا حدودی موفقیت آن را تضمین کند اما حتی بازیگران مشهور هم گاهی طعم ناخوشایند رد شدن را چشیده اند. در واقع آن ها از ابتدا محبوب نبودند و برای رسیدن به جایگاه فعلی شان تلاش زیادی کرده اند. در ادامه به ماجرای تعدادی از بازیگران هالیوودی می پردازیم که برای بازی در نقش های معروفی تست دادند اما قبول نشدند و فرصت در اختیار بازیگر دیگری قرار گرفت.

1- آنجلینا جولی
آنجلینا جولی برای نقش «شر هورویتز» در فیلم «بی نشان» (Clueless) محصول ۱۹۹۵، تست داد، اما پذیرفته نشد و این نقش در نهایت به آلیشیا سیلور استون رسید. ریز ویتر اسپون هم بازیگر دیگری بود که در تست بازیگری این نقش شرکت کرد.

2- فردی پرینز جونیور
پرینز جونیور یکی از گزینه های نهایی نقش اصلی مجموعه فیلم های «مرد عنکبوتی» (Spider Man) بود، اما این نقش در نهایت به توبی مگوایر رسید.

3- مایلز تلر
تلر قرار بود نقش اصلی فیلم «لالا لند» (La La Land) محصول ۲۰۱۶، یعنی «سباستین» را بازی کند، اما کستینگ ایجنتش به او خبر داد که از نظر دیمین شزل، کارگردان فیلم، مایلز خلاقیت کافی را برای این پروژه نداشت (کار کستینگ ایجنت انتخاب بازیگر و پیشنهاد او به کارگردان ها یا استودیوهای فیلمسازی است).

4- اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون هم در دوران نوجوانی برای بازی در نقش «جودی شفرد» در فیلم «جومانجی» (Jumanji) محصول ۱۹۹۵، تست بازیگری داده بود، اما این نقش در نهایت به کریستن دانست رسید. قسمت هایی از فیلم تست بازیگری او را در اینجا می توانید ببینید.

5- رابرت دنیرو
رابرت دنیرو برای نقش «سانتینو سانی کورلئونه» در فیلم «پدرخوانده» (The Godfather) محصول ۱۹۷۲، تست داد، اما در نهایت جیمز کان برای بازی در این نقش انتخاب شد. با این حال، فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان فیلم، به قدری از دنیرو خوشش آمده بود که یکی از نقش های اصلی قسمت دوم فیلم پدرخوانده را به او محول کرد.

6- کرت راسل
کرت راسل برای بازی در نقش «هان سولو» در سه گانه ی «جنگ ستارگان» (Star Wars) تست داده بود، اما این نقش در نهایت به هریسون فورد رسید. قسمت هایی از فیلم تست بازیگری او را در اینجا می توانید ببینید.

7- جسیکا آلبا
جسیکا آلبا برای بازی در نقش «مأمور شماره ی ۹۹» در فیلم اکشن- کمدی «اسمارت را بگیر» (Get Smart) محصول ۲۰۰۸، تست داده بود، اما در نهایت آن هاتاوی برای بازی در این نقش انتخاب شد. قسمت هایی از فیلم تست بازیگری او را در اینجا می توانید ببینید.

8- جولیا رابرتز
جولیا رابرتز برای بازی در نقش اصلی فیلم «هفت دقیقه در بهشت» (Seven Minutes In Heaven) محصول ۱۹۸۵، یعنی «ناتالی بکر» تست داد، اما در نهایت این نقش به جنیفر کانلی رسید. قسمت هایی از فیلم تست بازیگری او را در اینجا می توانید ببینید.

9- بریتنی اسپیرز
اسپیرز برای نقش اصلی فیلم «دفترچه ی خاطرات» (The Notebook) محصول ۲۰۰۴، یعنی «الی کالهون» تست بازیگری داد، اما این نقش در نهایت نصیب ریچل مک آدامز شد. ریز ویتر اسپون و اشلی جود هم دیگر بازیگرانی بودند که از تست بازیگری این نقش رد شدند.

10- جنیفر لارنس
لارنس برای بازی در نقش اصلی سریال رمانتیک و علمی تخیلی «گرگ و میش» (Twilight)، یعنی «بلا سوان»، تست بازیگری داد، اما در نهایت کریستن استوارت برای این نقش انتخاب شد.

11- متیو مک کانهی
مک کانهی که در تست بازیگری نقش «جک» در فیلم «تایتانیک» (Titanic) محصول ۱۹۹۷، شرکت کرده بود، در مصاحبه ای در اینباره گفته است: «تست واقعاً خوب پیش رفت. انقدر خوب که وقتی تموم شد، زدن پشتم و تشویقم کردن… انقدر خوب که اومدم بیرون و به کستینگ ایجنتم زنگ زدم گفتم وای من ترکوندم!»
مک کانهی اظهار کرد اینکه گفته می شود نقش «جک» را به او دادند ولی او ردش کرد حقیقت ندارد. او با اینکه معتقد بود تست بازیگری اش خیلی خوب پیش رفت، اما هرگز این نقش را به دست نیاورد. در نهایت این لئورناردو دیکاپریو بود که برای بازی در نقش «جک» انتخاب شد.

نوشته بازیگران هالیوودی که در تست بازیگری نقش های مشهور رد شدند اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.