تماشا کنید؛ تریلر جدید از گیم‌پلی عنوان نقش آفرینی The Outer Worlds

The Outer Worlds

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، وب‌سایت GameInformer یک ویدئوی جدید از گیم‌پلی The Outer Worlds منتشر کرد. در این ویدئو، یکی از کارگردان‌های بازی، آقای تیم کین (Tim Cain) و طراح ارشد چارلز استیپلز (Charles Staples) قسمت‌هایی از گیم پلی را نمایش می‌دهند و درباره‌ی طراحی مبارزات راضی کننده (الهام گرفته شده از Fallout: New Vegas) برای بازی بعدی Obsidian صحبت می‌کنند.

The Outer Worlds توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و قرار است یک بازی بازیکن محور داستانی نقش‌آفرینی باشد. انتخاب‌های شما نه تنها روی روایت اصلی تأثیر خواهند گذاشت بلکه در شکل‌گیری شخصیت بازیکن، داستان‌های مربوط به همراهان و سناریوهای پایان بازی نیز اثر می‌گذارند. موردی که در The Outer Worlds تازه به نظر می‌رسد سیستم نقص‌ها است. درحالی که The Outer Worlds را تجربه می‌کنید، بازی تجربیات شما را تحت نظر می‌گیرد و تشخیص می‌دهد در چه قسمت‌هایی خوب عمل نمی‌کنید و این روش انتخابی بازی به شما کمک می‌کند تا شخصیت خود را همانطور که می‌خواهید بسازید و در بخش‌های مختلف Halcyon پرسه بزنید.

در The Outer Worlds، در سفینه‌ای که در مسیر انتقال به Halcyon بوده از خواب بیدار می‌شوید، دورترین مستعمره نسبت به زمین که در حاشیه‌ی کهکشان قرار دارد و در همین حین متوجه توطئه‌ای عمیق برای نابودی آن می‌شوید. همینطور که در دورترین نقاط فضا گشت و گذار می‌کنید و با گروه‌های مختلف رو به رو می‌شوید که همگی به دنبال به چنگ آوردند قدرت هستند، شخصیتی که شما تصمیم می‌گیرد باشید مشخص می‌کند این داستان بازیکن محور چگونه ادامه پیدا کند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

درحال حاضر برنامه‌ریزی شده که بازی در سال جاری عرضه شود.