فروش بیش از 5 میلیون واحدی Human: Fall Flat؛ نسخه موبایل بازی در حال توسعه است

Human: Fall Flat

نسخه موبایل بازی Human: Fall Flat با همکاری استودیو 505 Games و شرکت Curve Digital در مراحل توسعه قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers این بازی پلتفرم-پازل از زمان عرضه خود در سال 2016 با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شده است؛ در حالی که سال گذشته میزان فروش این بازی از مرز 4 میلیون نسخه گذشته بود، روز گذشته دومینیک ویتلی، مدیر عامل Curve Digital، اعلام کرد که فروش این بازی به بیش از 5 میلیون نسخه رسیده است. با توجه به این آمار که نشان از محبوبیت بالای بازی دارد، حالا استودیو Codeglue که پیش از این کار ساخت نسخه های موبایل بازی Terraria را برعهده داشت، با همکاری 505 Games به ساخت نسخه موبایل Human: Fall Flat خواهد پرداخت. نیل ریلی، مدیر استودیو 505 Games درباره ساخت این بازی با اعلام اینکه قصد دارند یکی از عناوین بزرگ Curve Digital را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهند گفت:

"می‌دانیم که چگونه بازی‌های PC و کنسولی را برای صفحه‌های لمسی بهینه‌سازی کنیم و از راحت بودن رابط کاربری آن، به مانند پلتفرم‌های دیگر، اطمینان می‌دهیم."

در این بازی شما به همراه دوستانتان کنترل کاراکتر‌های خنگ و بامزه‌ای در محیطی 3 بعدی را در اختیار خواهید داشت و باید با همکاری آن‌ها و یا حتی مانع‌ شدن برای آن‌ها، از چالش‌های بازی عبور کنید و پازل‌های سرگرم‌کننده آن را حل کنید.

اگرچه به طور رسمی سیستم‌عامل مقصد وزمان عرضه‌ای برای نسخه موبایل بازی اعلام نشده اما انتظار داریم که این عنوان بر روی هردو سیستم عامل IOS و Android عرضه شود. در حال حاضر Human: Fall Flat بر روی PC ،Xbox One و Nintendo Switch در دسترس است.