تاریخ عرضه Dangerous Driving، جانشین معنوی Burnout، مشخص شد

چندی پیش شرکت Three Fields Entertainment که توسط بنیان‌گذاران Criterion یعنی "الکس وارد" و "فیونا سپری" تشکیل شده است، اطلاعات بیشتری از دنباله معنوی Burnout یعنی Dangerous Driving منتشر کرد.

Dangerous Driving که در سال 2018 از آن رونمایی شد، یک بازی چند نفره مسابقه‌ای است و گیمپلی آن بر روی راه‌های بسته تمرکز دارد.

شما این توانایی را خواهید داشت در مکان‌های متنوع دشمنان خود را شکست دهید و از تخریب پذیری گسترده لذت ببرید. اگر این برای شما کافی نبود، شما توانایی رقابت با سایر رانندگان در راه‌های خطرناک را خواهید داشت، مسابقاتی که 30 دوره مختلف برگزار می‌شود و بازیکن را وارد حالت‌ها و مناطق گوناگونی می‌کند.

آخرین تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، هر یک از حالت‌های مختلف بازی، خواهان استایل بازی کردن متفاوتی از سوی شما می‌باشد و تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید اتومبیل سایر بازیکنان را در مسابقات Takedown تخریب کامل کنید، در مسابقات Heatwave مشارکت داشته باشد، در حالت Eliminator باید آخرین بازیکن باقی مانده باشید و یا در حالت Road Rage به پادشاه جاده تبدیل شوید.

شما در حالت جذاب Pursuit نیز خواهید توانست در نقش قانون و پلیس قرار گیرید و کنترل بیشتری داشته باشید.

به غیر از این موارد، شما می‌توانید در حالت آفلاین و در 8 نوع مختلف مسابقه، با رانندگان AI(هوش مصنوعی) نیز به رقابت بپردازید. اتومبیل‌ها و قابلیت‌های جدید در طول پیشروی در بازی بدست می‌آیند.

Dangerous Driving در تاریخ 9 آوریل(20 فروردین) برای کنسول‌های PS4،Xbox One و از طریق فروشگاه Epic Game برای PC در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه فیزیکی بازی شامل بازی جایزه Danger Zone 2 نیز خواهد شد که توسط همین سازنده توسعه یافته است.

بازی بر روی Xbox One X و PS4 Pro نیز بهبود یافته خواهد بود.