تماشا کنید: بررسی عملکرد فنی Crackdown 3 بر روی Xbox One ،Xbox One X و PC

تماشا کنید: بررسی عملکرد فنی Crackdown 3 بر روی PC، Xbox One و Xbox One X

Crackdown 3 که با موتور Unreal Engine 4 ساخته شده، روند توسعه‌ی طولانی مدتی را پشت سر گذاشته است و پس از گذشت 5 سال، امروز منتشر شد. این بازی بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس می‌باشد و همچنین از قابلیت Xbox Live Anywhere نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که شما با خرید هر نسخه‌ای از Crackdown 3، به تمامی نسخه‌ها دسترسی خواهید داشت.

به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Digital Foundry که بخاطر تحلیل عملکرد فنی بازی‌ها (گرافیک، نرخ فریم و…) بر روی پلتفرم‌های مختلف شناخته‌ می‌شود، با انتشار ویدئویی به بررسی عملکرد فنی Crackdown 3 بر روی پلتفرم‌های مقصد این عنوان یعنی Xbox One X ،Xbox One و PC پرداخته است.

به گزارش Digital Foundry، عنوان Crackdown 3 بر روی Xbox One X با رزولوشن پویا اجرا می‌شود، به این معنا که این پلتفرم قادر است تا بازی را بیشتر اوقات با ابعاد تصویر 4K Native پردازش کند اما به ندرت شاهد کاهش این رزولوشن خصوصا در محور افقی می‌باشیم؛ این کاهش در بدترین حالت به 2304×2160 می‌رسد. همچنین ویژگی‌هایی نظیر anti-aliasing موقت، post-processing اضافی و long draw distances باعث می‌شوند تا تجربه‌ی این بازی برای کسانی که نمایشگر 4K دارند، لذت‌بخش باشد.

Crackdown 3 بر روی کنسول‌های پایه نیز (Xbox One S و Xbox One) با حداکثر رزولوشن 1920X1080 اجرا می‌شود اما ممکن است شاهد افت 60 درصدی بر روی محور افقی (1920) باشیم. البته Xbox One S در رسیدن به کیفیت Full HD کشمکش بیشتری دارد و هنگام رانندگی با سرعت بالا و یا مبارزات، رزولوشن تا 1536×1080 و حتی کمتر افت می‌کند. البته در مقایسه با سایر عناوینی که این روزها بر روی Xbox One منتشر می‌شوند، Crackdown 3 در این زمینه کمی بهتر از متوسط عمل می‌کند.

در بحث نرخ‌فریم، ساخته‌ی Sumo Digital بر روی Xbox One X عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده و با نرخ فریم 30 در بیشتر اوقات اجرا می شود. بر روی Xbox One نیز به دلیل سخت‌افزار ضعیفتر، شاهد فریم-ریت پایین‌تری می‌باشیم. ویدئوی مربوط به این بررسی را در زیر می‌توانید دانلود و یا مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید 15 دقیقه‌ی آغازین CRACKDOWN 3 را از اینجا مشاهده کنید. همچنین میانگین نمرات Crackdown 3 بر روی وبسایت متاکریتیک از 46 نقد، 60 می‌باشد؛ از این تعداد نقد 5 تای آن‌ها مثبت، 5 منفی و 36 نمره‌ متوسط می‌باشد، خلاصه‌ای از این نقدها از اینجا قابل مطالعه است.