Ubisoft قصد دارد تا سه بازی AAA را تا سال 2020 منتشر کند

Ubisoft قصد دارد تا سه بازی AAA تا سال 2020 منتشر کند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت dualshocker، شرکت Ubisoft در گزارش مالی که چندی پیش منتشر کرده، درباره‌ی این که چند بازی AAA در استودیو‌های این شرکت در دست توسعه قرار دارند و قرار است تا پایان اسفند سال آینده منتشر شوند، صحبت کرده است. در واقع این بازی‌ها قرار است در سال مالی 20-2019 منتشر شوند که این سال مالی در اسفند سال آینده پایان می‌یابد. احتمالا 3 یا 4 بازی قرار است منتشر شود.

این شرکت چند IP بزرگ دارد که معمولا هر ساله نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر می‌شود مانند Assassin’s Creed یا Far Cry. بنابراین احتمال این که دو تا از این بازی‌های در دست ساخت از این دو سری باشند زیاد است. Ubisoft نیز در حال حاضر مشغول آماده سازی نسخه‌ی بازسازی شده Assassin’s Creed III می‌باشد. یکی از احتمالاتی که در این میان مطرح می‌شود، مربوط به عرضه‌ی بازی Beyond Good & Evil 2 است که البته احتمالش پایین است.

این احتمال هم می‌رود که نسخه‌ی جدیدی از IP‌های دیگر این شرکت Tom Clancy’s Splinter Cell یا Rayman یا Prince of Persia در دست ساخت باشد. Watch Dogs 3 هم یکی از گزینه‌های احتمالی است که شایعاتی نیز به تازگی از این بازی به کوش رسیده است. Skull & Bones یکی از IP‌های جدید Ubisoft است که برای عرضه در سال 2019 در نظر گرفته شده است.

بسیاری از طرفداران سال‌هاست که منتظر معرفی قسمت جدیدی از Prince of Persia و Tom Clancy’s Splinter Cell هستند و انتظار دارند تا بعد از مدت‌ها نسخه‌ی جدیدی از این دو سری محبوب منتشر شود. حال باید منتظر بمانیم تا تا خبرهای جدیدی از این شرکت منتشر شود و همچنین صبر کنیم تا در E3 آینده خبرهای جدیدی از بازی‌های جدید این شرکت منتشر شود.