گزارش ویژه: Astral Chain، بازی جدید Platinum Games و هیدکی کامیا، برای Nintendo Switch رونمایی شد + تریلر رونمایی

شرکت Nintendo همکاری جذاب و قابل توجه خود با Platinum Games را ادامه می‌دهد. چندی پیش Nintendo و PG از یک IP جدید رونمایی کردند که برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. Astral Chain یک بازی اکشن تازه از سوی کامیا و PG می‌باشد که محیطی آینده‌گرایانه و طراحی انیمه‎‌ای دارد.

در تریلر رونمایی شاهد تعدادی نیروی پلیس هستیم که از یک "سلاح مخصوص شبه انسان" با نام Legion استفاده می‌کنند. همانند سایر پروژه‌های Platinum Games به نظر می‌رسد در این بازی نیز شاهد مبارزات جذابی هستیم که انتخاب‌های مختلفی را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد، چه از نظر سلاح و چه از نظر کامبوها. شخصیت‌ها و محیط نیز به صورت انیمه‌ای طراحی شده‌اند اما در طراحی حقیقی کیفیت کامیک بوکی نیز ارائه می‌شود.

تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به گفته‌های Nintendo، شهر آینده‌گرایانه بازی قرار است یک محیط "چند-فرهنگی" باشد، محیطی که از فاصله نیز غنی به نظر برسد و شامل مردم عادی فراوانی شود.

افراد بزرگی بر روی Astral Chain کار می‌کنند که سطح انتظارات از بازی را بالا می‌برد. "هیدکی کامیا"، خالق Bayonetta و The Wonderfull 101، کار نظارت بر پروژه را بر عهده دارد و "تاکاهیسا تاورا"، سازنده NieR: Automata و Anarchy Reigns، به عنوان کارگردان پروژه فعالیت دارد. طراحی شخصیت‌ها نیز بر عهده آرتیست حرفه‌ای مانگا، "ماساکازو کاتسورا"، می‌باشد.

در توضیحات اعلام شد بازی شامل "سیستم اکشن ترکیبی" می‌شود که ما دقیقاََ نمی‌دانیم منظور از این جمله چه است و کنترل بازیکن بر بازی به چه شکل می‌باشد. آیا قابلیت بازی کردن با شخصیت‌های مختلف را خواهیم داشت یا به طور همزمان چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟ قابلیت‌های مختلفی که بازیکنان به دست خواهند آورد شامل چه چیزی می‌شود؟

ما چیزی در رابطه با عنوان Bayonetta 3 نمی‌دانیم و حالا یک پروژه بزرگ دیگر به لیست برنامه PG اضافه شده است. به نظر می‌رسد Bayonetta 3 در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و در سال جاری شاهد آن نخواهیم بود.

تعدادی از تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

Astral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral ChainAstral Chain

Astral Chain در تاریخ 30 آگوست(8 شهریور) 2019 به صورت انحصاری برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

چندی پیش نیز Platinum Games اعلام کرد، دیگر بر روی پروژه Granblue Fantasy: Relink کار نمی‌کند که به طور حتم دلیل آن تمرکز بر روی پروژه‌های خود از جمله این بازی می‌باشد.

بیانیه Platinum Games در این باره را ادامه می‌خوانید:

"نتیجه قرارداد توسعه Granblue Fantasy: Relink: در حالی که ما، Platinum Games، با Cygames همکاری داشتیم تا Granblue Fantasy: Relink را توسعه دهیم، ما رسماََ اعلام می‌کنیم که قرار داد به پایان رسید. توسعه همچنان توسط Cygames، به صورت داخلی ادامه می‌یابد. ما از همه بازیکنانی که جذب پروژه شدند تشکر می‌کنیم و از آنان می‌خواهیم که همچنان حمایت خود را در رابطه با Granblue Fantasy ادامه دهند تا پروسه تولید به خوبی پیش رود."

نظر شما در این باره چیست؟