با نمرات و نقدهای Crackdown 3 همراه باشید؛ تخریب‌پذیری کامل Crackdown

Crackdown 3

بالاخره بعد از حدود 5 سال انتظار بازی Crackdown 3 قرار است تا چند روز آینده منتشر شود. این بازی بارها با تاخیر مواجه شد و حتی کار به لغو مراحل ساخت هم کشید اما باز هم تصمیم به ادامه توسعه گرفته شد. حال، نتیجه این چند سال ظاهرا چیزی جز شکستی سنگین برای Microsoft و سازندگان بازی نداشته است.

به گزارش پردیس گیم، نمرات Crackdown 3 لحظاتی پیش منتشر شده و در ادامه می‌توانید برخی از نقدها را مشاهده کنید:

GamingTrend: 85/100

"Crackdown 3 برروی کاغذ اصلا منطقی نیست و با عقل جور در نمی‌آید. داستان آن مزخرف است و زمان بسیار زیادی را باید صرف پیدا کردن Orbهای مخفی و بالا بردن سطح خود کنید و گرافیک آن هیچ چیز خیره‌کننده‌ای ندارد. با این حال، جنون بسیار بالای آن و لحظات خنده‌دار و به‌یاد ماندنی آن باعث شد به‌سختی آن را کنار بگذارم. در حالی که حالت چندنفره PvP آن به چیزی که سازندگان هدف داشتند نرسیده، موارد زیاد دیگری در Crackdown 3 وجود دارند که عاشق‌شان می‌شوید."

Hobby Consolas: 84/100

"Crackdown 3 تمام چیزهایی که یک فرانچایز لذت‌بخش را خلق کرد، با خود به‌همراه دارد: اکشن بدون توقف و سیستم پیشرفت بسیار راضی کننده. هر چند که یک عنوان انقلابی نیست و گرافیک آن شما را سوپرایز نمی‌کند، اما اکشن فوق‌العاده‌ای دارد.

Vandal: 75/100

"Crackdown با عنوانی سرگرم کننده بازگشته که در آخر بسیار تکراری است. Sumo Digital کار بسیار خوبی در به پایان رساندن ساخت این بازی انجام داده اما بعد از این همه سال، ما انتظار یک طرح تکامل یافته‌تر را داشتیم. در حال حاضر بخش آنلاین The Wrecking Zone بسیار خوب است و امیدواریم این حالت از بخش چندنفره با به‌روزرسانی‌های آینده، رشد کند."

God is a Geek: 75/100

"بازی پر هیاهو و خوشبختانه در طول زمان هم اعتیاد آور است. حتی اگر Crackdown 3 بیشتر حس یک بازسازی از نسخه قبل را بدهد تا یک دنباله، به‌طرز عجیب و ناخوشایندی سرگرم کننده است."

Xbox Achievements: 70/100

"کلمه "تکرار مکررات" را بارها برای عناوین مختلف این صنعت شاهد بودیم اما برای Crackdown 3 باید گفت فوق‌العاده تکراری! Crackdown 3 به شدت تکراری و شبیه به نسخه قبل است. با چند تغییر کوچک و یک شهر جدید، شکی نیست که گیم‌پلی همچنان خود نمایی می‌کند. ساختار تکراری ماموریت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها هم ناامید کننده‌ترین جنبه آن است. بهترین جمله برای وصف Crackdown 3، سرگرم کننده اما تکراری است."

Windows Central: 60/100

"Crackdown 3 به عنوان یک بازی 60 دلاری، اصلا در حد معیارهای امروزی نیست زیرا جلوه‌هایی از تاریخ گذشته، ویژگی‌های کم گیم‌پلی و داستانی ضعیف دارد. بازی‌های سوپر هیرویی جهان‌باز زیادی هستند که این کارها را بهتر انجام می‌دهند. با این وجود، Crackdown 3 اصلا بازی بدی نیست. برای لذت بردن از Crackdown 3 احتمالا باید از آن نوع افرادی باشید که واقعا به عناصر پایه سندباکس علاقه داشته باشید چون این تمام چیزی است که Crackdown 3 دارد (و می‌خواهد) ارائه بدهد."

App Trigger: 40/100

"بازی Crackdown 3 یک عنوان سندباکس از تاریخ گذشته است که نه مرزها را جابه‌جا می‌کند و نه به خودش در هیچ روش خاصی تکامل می‌بخشد. با وجود تاکید این عنوان بر گیم‌پلی، بازی کمترین تلاش را برای ارائه سرگرمی به بازیکنان انجام می‌دهد و به جای آن، یک سر درد 20 ساعته فراهم می‌کند."

متای بازی با 31 نقد در سایت متاکریتیک: 62

در پایان لطفا دیدگاه خود را در رابطه با این نمرات به اشتراک بگذارید.