مدیر توسعه بازی Wargroove اظهارات شان لیدن پیرامون حمایت Sony از قابلیت کراس‌پلی بازی‌ها را نادرست خواند

Wargroove

مدیر تیم توسعه بازی Wargroove از استودیو Chucklefish معتقد است که دلیل عدم حمایت گسترده Sony از قابلیت کراس پلی بازی ها عدم درخواست توسعه‌دهندگان نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، در طول سال های گذشته همواره اخبار جنجال‌برانگیز بسیاری پیرامون حمایت Sony از قابلیت کراس پلی بازی‌ها وجود داشته است؛ در ابتدا آن‌ها به دلیل اینکه به طور کلی هرگز از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کردند مورد انتقاد قرار گرفته بودند. این موضوع در حالی بود که کمپنی‌های Nintendo و Microsoft در این زمینه همکاری خوبی با یکدیگر داشتند. اگرچه در حال حاضر سیاست‌های Sony دچار تغییرات شده‌اند اما با توجه به این که در این زمان تنها قابلیت کراس پلی عناوین Fortnite و Rocket League از سوی این شرکت پشتیبانی می‌شود، نظر می‌رسد که سرعت پیشرفت این رویکرد جدید Sony بسیار کند بوده است. در واقع برخلاف انتظارات حمایت از کراس‌پلی هیچ‌گاه برای Sony به یک روند متداوم تبدیل نشد.

شاون لیدن، رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی Sony، در مصاحبه‌ای که با GameInformer داشت درباره این موضوع صحبت کرده بود:

"ما با Fortnite به این بخش ورود کردیم و اگر بخواهیم منظقی نگاه کنیم به نظر می‌رسد که این بخش روند خوبی خواهد داشت. از آنجایی که مردم همیشه می‌گویند:" چرا Sony اجازه نمی‌دهد که مردم بیشتری از این قابلیت استفاده کنند؟" باید بگویم که در این حوزه ما آماده فعالیت هستیم. تنها چیزی که می‌ماند اجازه ناشران و توسعه‌دهندگان است که ما به آن امیدوار هستیم."

با این حال، مدیر تیم توسعه بازی Wargroove از استودیو Chucklefish این اظهارنظر لیدن را نادرست‌ می‌داند:

"ما درخواست‌های بسیاری برای پشتیبانی از کراس‌پلی ارائه کردیم اما تحت شرایط نامعلومی به ما گفته شد که امکان انجام چنین چیزی وجود ندارد. در راستای ایجاد تعادلی در این بحث باید بگویم که موضوع عدم ارتباط و درخواست توسعه‌دهندگان نیست. تنها چیزی که به ما گفته شد نه بود."

بازی Wargroove را می‌توانید را بر روی PC ،Xbox One و Switch تجربه کنید.