تماشا کنید: تریلر لایو‌اکشن فوق‌العاده‌ای از Anthem با عنوان Conviction منتشر شد

تماشا کنید: تریلر لایو‌اکشن فوق‌العاده‌ای از Anthem به نام Conviction منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، شرکت EA با همکاریِ استودیوی Oats و "نیل بلامکمپ"(Neill Blomkamp) تریلری لایو-اکشن با عنوان "محکومیت"(Conviction) از جدیدترین بازیِ خود Anthem منتشر کرده است. این تریلر، داستانی در مورد بقا می‌باشد که ماجرای آن در دنیای Anthem و دهه‌ها قبل از وقایع این بازی، جریان دارد.

صادق باشیم، نمی‌دانیم که Anthem تبدیل به عنوانی موفق خواهد شد و همچنین مطمئن نیستیم که داستان آن در حد بازی‌های قبلیِ استودیوی Bioware ظاهر می‌شود یا خیر. اما دوست داریم فیلم کاملی با حال هوای این تریلر لایو‌اکشن از Anthem بینم.

لباس‌هایِ این تریلر لایو-اکشن بسیاز زیبا بوده و همه چیز از بازار گرفته تا محیطهای جنگلی بسیار شبیه به مکان‌های بازی اصلی می باشند. شما می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید ویدئویی از مقایسه عملکرد اجرایی بازی ANTHEM در کنسول‌ها را از اینجا تماشا کنید که دموی این بازی چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ فریم فریت، در کنسول PS4 و Xbox One عملکرد برابری داشت و فقط نسخه‌ی PS4 Pro آن نسبت به Xbox One X در موارد اندکی برتر بود. همچنین باندل ANTHEM XBOX ONE S از طرف MICROSOFT معرفی شد. بازی Anthem در روز 22 فوریه (3 اسفند) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.