Metro Exodus در Steam قابلیت پیش‌دانلود را برخلاف Epic Games Store خواهد داشت

Metro Exodus در Steam قابلیت پریلود را برخلاف Epic Games Store خواهد داشت

در خبرها آمده بود که بازی Metro Exodus در PC انحصار استور Epic Games قرار گرفته است و اگر بازی را تا قبل از تاریخ 9 بهمن ماه از Steam پیش خرید کرده بودید می‌توانستید بازی را از Steam دریافت کنید. کمی عجیب به نظر می‌رسد اما این روش کمتر نامناسب بودن این تغییرات را چند هفته قبل از عرضه‌ی بازی نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Pcgamer، حال به تازگی و در خبری که منتشر شده، اکانت رسمی بازی Metro Exodus در توییتر اعلام کرد که کسانی که بازی را قبلا در Steam پیش خرید کرده بودند، می‌توانند در یک زمان مشخص پیش‌دانلود بازی را شروع کنند اما کسانی که بازی را در استور Epic Games خریداری کردند امکان انجام چنین کاری را ندارند.

"قابلیت پیش‌دانلود بازی برای کسانی که بازی بر روی Steam پیش خرید کردند، در دسترس خواهد بود. متاسفیم اما اعلام می‌کنیم که چنین کاری را بر روی استور Epic Games انجام نخواهیم داد."

کاربران با پیش‌دانلود بازی می‌توانند دیتای بازی را قبل از روز انتشار آن دانلود کنند تا در روز انتشار بازی به تجربه‌ی آن بپردازند. با این قابلیت کسانی که وضعیت اینترنت مناسبی ندارند می‌توانند بازی‌های حجیمی مانند همین بازی را از قبل دانلود کنند تا در روز عرضه‌‌ی بازی به تجربه‌ی آن بپردازند و چند روز برای دانلود بازی صبر نکنند. تاکنون نیز Deep Silver دلیل این که چرا بازی در استور Epic Games قابلیت پیش‌دانلود شدن را ندارد توضیحی نداده است. بازی Metro Exodus در تاریخ 26 بهمن برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.