از بازسازی Legend of Zelda: Link’s Awakening برای Nintendo Switch رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش شرکت Nintendo در جریان دایرکت خود از بازسازی عنوان کلاسیک The Legend of Zelda: Link's Awakening که در سال 1993 عرضه شد، رونمایی کرد.

Nintendo با یک تیزر کوتاه دو بعدی کارتونی(که در جریان آن لینک در یک کشتی در برابر طوفان مقاوت می‌کند) از این سورپرایز رونمایی کرد. پس از این تریلر مشاهده می‌کنیم که لینک در ساحل جزیره Koholint که محل روایت بازی می‌باشد به هوش می‌آید.

این عنوان در اصل برای کنسول Game Boy منتشر شد و از محدود بازی‌های سری افسانه Zelda می‌باشد که در Hyrule جریان ندارد و شامل قسمت‌های اصلی و کلاسیک سری Zelda مانند Ganon،Triforce و یا حتی خود شخص Zelda نمی‌شود. به جای موارد کلاسیک، ماجراجویی این نسخه از این قرار است که لینک به دنبال 8 ساز موسیقی جادویی می‌باشد تا Mystic Wind Fish را بیدار کند و به خانه برگردد.

به نظر می‌رسد هدف بازسازی مخلوط کردن گرافیک مدرن و حالت دو بعدی اصلی Link's Awakening می‌باشد. لینک در بازی به صورت ساده طراحی شده و نه آن حالت دو بعدی قدیمی را دارد و نه به اندازه Breath of the Wild با جزئیات طراحی شده و ظاهراََ استایل به روز شده بازی‌های قدیمی برای طراحی آن به کار رفته است.

قبلاََ شایعاتی مبنی بر توسعه بازسازی نسخه Skyward Sword منتشر شده بود که به طور مستقیم توسط Nintendo رد شد. به نظر می‌رسد منابع مختلف اطلاعاتی در مورد توسعه یک بازسازی از این سری داشتند اما دقیقاََ نمی‌دانستند که کدام نسخه مراحل توسعه را طی می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟