Final Fantasy VII ماه آینده برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد؛ Final Fantasy IX امروز در دسترس طرفداران این کنسول قرار می‌گیرد

امروز روز خوبی برای طرفداران مشترک Final Fantasy و Nintendo می‌باشد چرا که Nintendo در جریان اولین دایرکت خود در سال 2019 از دو سورپرایز جذاب رونمایی کرد. نه تنها قرار است Final Fantasy VII برای Nintendo Switch عرضه شود بلکه Final Fantasy IX نیز همین امروز برای طرفداران Switch در دسترس قرار می‌گیرد. قطعاََ این خبر برای بازیکنان همیشگی سری FF بسیار جذاب می‌باشد.

رونمایی از این دو بازی خود برای همه سورپرایز بود اما عرضه ناگهانی Final Fantasy IX شوک دوچندانی به طرفداران وارد کرد. از طرفی فاصله چندانی تا انتشار FF VII نیز نداریم، با توجه به اعلانات Nintendo، در 26 مارس امسال(6 فروردین) بازی برای Switch عرضه می‌شود.

حالا به بخش جذاب ماجرا می‌رسیم، به گزارش پردیس‌گیم، تنها دو بازی ذکر شده از سری Final Fantasy در راه Switch نیستند بلکه اسپین آف Chocobo's Mystery Dungeon: Every Buddy نیز در تاریخ 20 مارس(29 اسفند) برای این پلتفرم عرضه خواهد شد. Final Fantasy X و XII: The Zodiac Age نیز در سال 2019 برای Nintendo Switch در دسترس قرار خواهند گرفت که به ترتیب در تاریخ 16 و 30 آوریل(27 فروردین و 10 اردیبهشت) منتشر خواهند شد.

نظر شما در این باره چیست؟