Call of Duty 2019 شامل حالت تک‌نفره داستانی کاملا جدید، یک بخش چندنفره عظیم و تجربه co-op خواهد شد

اگرچه عنوان Call of Duty: WW2 را تقریباََ می‌توان بازگشت سری به ریشه‌ها دانست، اما به طور کلی از نظر طرفداران و منتقدین، سری COD دوباره با عرضه Black Ops 4 فاز تازه‌ای را آغاز کرد. با این که دیگر شاهد بخش تک‌نفره داستانی نبودیم و به جای آن حالت بتل رویال Blackout تعبیه شده بود اما باز هم این نسخه با استقبال گسترده طرفداران رو به رو شد.

در هر حال، به نظر می‌رسد Call of Duty امسال که توسط Infinity Ward توسعه می‌یابد، قرار است دوباره این سری شوتر اول شخص را به ریشه‌ها بازگرداند. Activision در جریان جلسه عایدات اخیر خود اطلاعات جذابی در رابطه با انتظاراتی که باید از Call of Duty 2019 داشته باشیم منتشر کرد. اول از همه باید بدانید این نسخه شامل یک بخش کمپین داستانی،بخش چندنفره عظیم و یک حالت co-opمانند می‌شود. Activision همچنین باور دارد این بازی بهترین Call of Duty‍ای است که تا به حال توسعه دارد، جمله‌ای که قبلا آن را شنیده بودیم و تا آن‌جایی که یادم می‌آید این جمله را آخرین بار در سال 2015 برای Black Ops 3 به کار بردند.

شما می‌توانید مطمئن باشید که بازی در دست ساخت Infinite Warfare 2 نخواهد بود چرا که روز گذشته رابرت بولینگ، توسعه دهنده سابق Infinity Ward در صفحه توییتر خود از عدم انتشار Call of Duty: Infinite Warfare 2 خبر داد. اگرچه بولینگ درباره دلایل این اتفاق صحبت نکرده اما دلیلی که قابل حدس به نظر می‌رسد، عدم دریافت نقدهای مثبت برای نسخه اول این بازی است.

هنوز به طور رسمی چیزی تایید نشده اما بحث و گفت و گو پیرامون این پروژه در میان طرفداران جریان گرفته است. برخی باور داشتند IW بر روی Call of Duty: Ghosts 2 کار می‌کند، عنوانی که در سال 2013 منتشر شد، اما "جیسون شریر" از کوتاکو در Resetera تایید کرد که این تصویر متعلق به سری Ghosts نمی‌باشد و با یک پروژه دیگر رو به رو هستیم.

تئوری دیگر طرفداران به ما می‌گوید تیم Infinity Ward با سری Moder Warfare باز خواهد گشت، چیزی که طرفداران برای سالیان سال منتظرش هستند البته مدتی می‌شود که شاهد شایعاتی در این باره هستیم و اگر یادتان باشد Roach از MW2 یک ماسک اسکلتی داشت. آیا در نهایت شاهد یک COD با بخش داستانی قدرتمند و بازگشت شخصیت‌های محبوب قدیمی خواهیم بود؟

چندی پیش نیز یکی از کارکنان Infinity Ward تصویری در توییتر خود منتشر کرده بود که خبر از نزدیک شدن به رونمایی بازی جدید سری Call of Duty می‌دهد.

در آخرین اخبار جالب پیرامون Infinity Ward متوجه شدیم، ساختمان توسعه دهنده عنوان سال آینده Call of Duty و خالق این سری چند روز پیش پس از آنکه فردی از طریق یک ایمیل تهدید کرد که استودیو Woodland Hills واقع در کالیفرنیا را منفجر خواهد کرد، تخلیه شد. خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

از طرف دیگر فیلمی از این سری در دست ساخت قرار دارد. نه تنها به زودی اولین فیلم سری اکران خواهد شد بلکه کار نویسندگی دومین فیلم نیز در دست انجام قرار دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه دومین فیلم تولیدی از این سری به "جو رابرت کول" سپرده شده است، اگر این اسم برای شما آشنا است اما آن را به یاد نمی‌آورید، باید بگویم که کول در کنار "ریان کوگلر" از استعداد خود برای فیلم Black Panther استفاده کرده بود.

Call of Duty: Black Ops IIII در حال حاضر برای Xbox One ،PC و PS4 در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟