گزارش: 10 میلیون نسخه از Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به فروشگاه‌ها ارسال شده است

گزارش: 10 میلیون نسخه از Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به فروشگاه‌ها ارسال شده است

ظاهرا Crash Bandicoot N.Sane Trilogy یک موفقیت عظیم برای شرکت ناشر آن Activision بوده است. این کالکشن که شامل ریمستر 3 نسخه‌ی ابتدایی این مجموعه‌ بازی (Crash Bandicoot ،Cortex Strikes Back و Warped) می‌باشد، ابتدا بر روی PS4 و پس از گذشت 1 سال بر روی Switch ،PC و Xbox One منتشر شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، حال در جدیدترین گزارش مالی Activision اعلام شده که 10 میلیون نسخه از این کالکشن به فروشگاه‌ها ارسال شده است؛ این موضوع را تحلیلگر صنعت گیم، "دنیل احمد"(Daniel Ahmad) طی توئیت زیر به اشتراک گذاشت:

"بر اساس گزارش Activision، از زمان عرضه در سال 2017، بیش از 10 میلیون نسخه از کالکشن Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به فروش رسیده است."

در مراسم Game Awards 2018 بود که ار نسخه‌ی ریمستر Crash Team Racing رونمایی شد که در تاریخ june 21 (جمعه 31 خرداد 98) بر روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. اگر با این نسخه آشنایی ندارید، می‌توانید پاراگراف زیر را مطالعه کنید:

"Crash Team Racing توسط استودیوی محبوب "ناتی داگ" توسعه پیدا کرد و شرکت Sony وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده داشت. این عنوان که چهارمین دنباله از فرنچایز Crash Bandicoot بود در سال 1999 به طور انحصاری برای کنسول PS1 در دسترس قرار گرفت. داستان این بازی بر روی تلاش‌های تیمی متشکل از کارکترهای دنیای Crash Bandicoot که باید جهت حفظ زمین و منابع آن با شخصیت منفی این عنوان یعنی دکتر Nitros Oxide مسابقه بدهند، تمرکز می‌کند."

همچنین مشخص شده است که عنوان CRASH TEAM RACING: NITRO FUELED نسبت به بازی اصلی دارای محتویاتی جدید خواهد بود.