چطور Crackdown 3 را با پرداخت تنها یک دلار بر روی Xbox One تجربه کنیم

crackdown3

پس از سال‌‌‌ها توسعه و تاخیر، بازی انحصاری بزرگ بعدی Microsoft یعنی Crackdown 3 در این هفته عرضه خواهد شد و شما می توانید این بازی را تنها با پرداخت یک دلار انجام دهید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت gamespot بازی Crackdown3 برای اعضای Xbox Game Pass رایگان می‌باشد. شما می‌توانید اشتراک یک ماهه این سرویس را برای بار اول تنها با پرداخت 1 دلار خریداری نمایید.

در حال حاضر سرویس Xbox Game Pass میلیون‌ها عضو دارد اما اگر شما عضو این سرویس نمی‌باشید به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای عضو‌ شدن باشد. شما می‌توانید در سایت Xbox و یا از طریق کنسول بازی خود عضو این سرویس شوید.

بازی Crackdown3 برای کنسول Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد اما در حال حاضر سرویس Xbox Game Pass فقط برای Xbox One بوده و شما از این فرصت می‌توانید استفاده کنید ولی ممکن است در آینده برای PC و سایر پلتفرم‌ها این مزیت اضافه شود. گفتنی است که این بازی در تاریخ 26 بهمن عرضه خواهد شد.

به طورکلی شما با پرداخت 10 دلار به صورت ماهیانه می‌توانید به کتابخانه‌ای از بازی‌های رایگان و در حال رشد این سرویس دسترسی پیدا کنید. بیش از 100 بازی از بازی‌های نسل جدید و نسل قدیم در این سرویس می‌باشند شامل Halo 5 ،Halo: The Master Chief Collection ،Sea of Thieves ،PUBG و بازی‌های دیگر.

بازی‌های Game pass در ماه بهمن و اسفند:

Shadow of the Tomb Raider
The Walking Dead: The Complete First Season
Pumped BMX Pro
De Blob
Crackdown 3
Batman: Return to Arkham