Total War: Three Kingdoms برای دومین بار توسط SEGA و Creative Assembly تاخیر خورد

شرکت SEGA و استودیو Creative Assembly کمتر از یک ماه مانده به عرضه Total War: Three Kingdoms، برای بار دوم انتشار آن را به عقب انداختند. دفعه قبل عرضه از پاییز 2018 به بهار 2019 افتاده بود اما حالا از 7 مارس به 23 مه (2 خرداد) منتقل شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، "راب بارثولومیو"، کارگردان این برند در Creative Assembly، در رابطه با تاخیر Total War: Three Kingdom توضیح داد:

"استودیو CA بسیار خوش شانس است که در موقعیتی قرار دارد که توانایی انجام هر کاری با بازی‌های خود را دارد. این بسیار مهم است که ما بازی‌ای بسیار لذتبخش به شما ارائه دهیم و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا کار جدید خود را به شما نشان دهیم."

برای یک بازی استراتژی دقیق مانند Total War: Three Kingdoms، تعادل و روان بودن عملکرد المان‌های کلیدی هستند که باید به بهترین شکل ممکن وجود داشته باشند. اگر تیم سازنده در این موارد با مشکل رو به رو شده باشند این تاخیر به نفع بازیکنان خواهد بود تا عنوانی بهتر را تجربه کنند.

راب در ادامه گفت:

"این بسیار مهم‌تر است که به شما بازی‌ای با نهایت لذت ارائه دهیم تا این که بخواهیم به تاریخ انتشار قبلی پایبند باشیم."

Creative Assembly همچنین تایید کرد این تاخیر ناگهانی بر روی محتوای اضافه TOTAL War: Warhammer II و کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند تاثیری نخواهد داشت.

در توضیحات داستانی بازی آمده است:

سلسله‌ی "هان" مقابل امپراطور بچه سال درحال فروریختن است. امپراطور چیزی جز یک دست نشانده نیست؛ صرفاً عروسکی خیمه شب بازی برای جنگ سالار ظالم Dong Zhuo. رژیمی بی‌رحم و سرکوب‌گر برقرار بوده و قدرت Dong Zhuo درحال رشد است، امپراطور بیش از پیش وارد دیگِ سوزان هرج و مرج می‌شود، با این حال امید شکوفه می‌کند.

سه قهرمان، قسم برادری خورده برای مقابله با ظلم، برای آزمایشات پیش رو درحال جمع کردن حامی هستند. با مزه کردن فرصت، جنگ سالاران بزرگترین خانواده‌های چین به آنان پیوستند و ائتلافی شکننده برای به چالش کشیدن فرمانروایی ظالمانه‌ی Dong Zhuo تشکیل دادند. مقابل ظالم پیروز می‌شوند یا جاه‌طلبی شخصی آنان را برای برتری یافتن وسوسه می‌کند و اتحادی که به خودی خود درحال فروپاشی است از هم می‌پاشد ؟

امتحان سخت شروع می‌شود. اتحادها جا به جا می‌شوند. آتش‌های جنگ و نزاع باعث به وجود آمدن فرصت‌ها می‌شود. فقط یک چیز قطعی است: آینده‌ی چین توسط قهرمان‌هایش شکل خواهد گرفت.

Total War: Three Kingdoms دو حالت اصلی خواهد داشت. اولین حالت ‘Romance’ است و مدل سازی آن با رمان مشهور ‘Romance of the Three Kingdoms’ نوشته‌ی Luo Guanzhong انجام شده، درحالی که حالت دوم ‘Classic’ نام دارد. تفاوت اصلی این است که در حالت دوم ژنرال‌ها قدرت فراانسانی ندارند و در کل صحت تاریخی بیشتری خواهد داشت.

نظر شما در این باره چیست؟