توسعه دهنده سابق Infinity Ward: بازی Call of Duty Infinite Warfare 2 هرگز ساخته نخواهد شد

Call of Duty

سال 2016 بود که بازی Call of Duty: Infinite Warfare از سوی استودیو Infinity Ward برای پلتفرم‌های ،PC Xbox One و PS4 عرضه شد. بازی در ژانر علمی تخیلی بود که در حال حاضر به عنوان یکی از کوچک‌ترین عناوین سری Call of Duty شناخته می‌شود. اگرچه بخش داستانی بازی نظرات مثبتی دریافت کرد اما بخش چند نفره آن با انتقادات بسیاری روبه‌رو شد اما همانطور که می‌دانید کوچکترین عناوین سری Call of Duty باز هم طرفداران بسیاری برای خود دارند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt علی رغم امید‌های طرفداران این بازی به نظر می‌رسد که نسخه دوم این عنوان هرگز در دسترس آنها قرار نمی‌گیرد چرا که روز گذشته رابرت بولینگ، توسعه دهنده سابق Infinity Ward در صفحه توئیتر خود از عدم انتشار Call of Duty: Infinite Warfare 2 خبر داد. اگرچه بولینگ درباره دلایل این اتفاق صحبت نکرده اما دلیلی که قابل حدس به نظر می‌رسد، عدم دریافت نقدهای مثبت برای نسخه اول این بازی است.

بولینگ در توییت دیگری به طرفداران وعده داد که جدید‌ترین بازی سری Call of Duty برای طرفداران یک بازی شوتر مدرن خواهد بود. خبری که می‌تواند خیال طرفداران نگران از بازگشت به جنگ‌های قدیم مثل Call of Duty: WWII را راحت کند.