رئیس PlayStation از احتمال خرید استودیوهای جدید برای گسترش بخش فرست پارتی می‌گوید

PlayStation

Microsoft مدتی است که پول زیادی خرج کرده و این اواخر استودیوهای زیادی برای گسترش بخش فرست پارتی و بازی‌های خود خریده است. در حالی که خریدهای Microsoft بیشتر به دلیل رسیدن به کیفیت بازی‌های فرست پارتی Sony و Nintendo بوده، بسیاری کنجکاو هستند تا بدانند آیا Sony و Nintendo هم تصمیم به تصاحب استودیوهای جدید می‌گیرند یا خیر.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، شاون لیدن به عنوان رئیس شعبه آمریکایی PlayStation، در مصاحبه اخیر خود با CNET احتمال خرید استودیوهای جدید را مورد بحث قرار داد:

"ما همیشه به دنبال فرصت‌هایی هستیم. اگر ما یک بازی، شریک یا تیمی پیدا کنیم که به‌نظر برسد در زمینه خدمات ارزشمند و جالب باشد، امکان افزودن آن به جمع خود را بررسی خواهیم نمود. ما همیشه از این نوع تجربه استقبال می‌کنیم."

او در ادامه افزود:

"ما سعی داریم تا کار تیم‌های خود برای تمرکز برروی خواسته‌های‌مان در رابطه با آینده را آسان کنیم و این کار را در 3 کلمه "اولین، بهترین و باید" خلاصه کرده‌ایم. اگر قرار باشد در خلق یک ژانر یا یک فعالیت گیمینگ "اولین" باشیم، پس به دنبال آن می‌رویم. اگر بخواهیم یک بازی اکشن ماجراجویی بسازیم، بهتر است تا در کلاس خود "بهترین" باشد و سومین مقوله ما هم "باید" است! یعنی ما "باید" از پلتفرم خود پشتیبانی کنیم و در زمان آمدن تکنولوژی جدید، حضور خود را نشان دهیم."

شاید بتوان گفت Sony فعلا نیازی به خرید استودیوی جدید نداشته باشد و همین فهرست استودیوهای فعلی آن‌ها هم به اندازه کافی قدرت‌مند به‌نظر می‌رسد اما خوب است تا بدانیم آن‌ها مایل به گسترش بیشتر این لیست هستند و احتمال آن را رد نمی‌کنند.

اگر قصد دارید تا جزئیات بیشتری از این مصاحبه شاون لیدن به‌دست آورید، پشینهاد می‌کنیم به مطالعه توضیحات او در رابطه با علت عدم حضور PlayStation در E3 2019 بپردازید.