Resident Evil 2 Remake پرفروش‌ترین بازی PSN در اروپا طی ماه ژانویه بوده است

Resident Evil 2 Remake

Resident Evil 2 وارد بازار شده و توسط منتقدان سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفته است. بازی بازگشتی عالی به ریشه‌های خود داشته و به‌نظر می‌رسد اکنون Capcom می‌داند طرفداران این سری بعد از هردوی عناوین Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 7 انتظار چه چیزی را دارند. بنابراین جای تعجب نیست که Resident Evil 2 Remake توانسته باشد لقب پرفروش‌ترین بازی اروپا طی ماه ژانویه در PSN را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، طی پست جدیدی در وبلاگ PlayStation گفته شد Resident Evil 2 Remake در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های ماه قرار گرفته و شاهد چند سوپرایز دیگر هم هستیم. در ادامه می‌توانید لیست پرفروش‌ترین عناوین را مشاهده کنید:

1- Resident Evil 2
2- Grand Theft Auto V
3- FIFA 2019
4- Need For Speed Payback
5- Playerunkown’s Battlegrounds
6- Kingdom Hearts 3
7- The Sims 4: Deluxe Party Edition
8- The Forest
9- Rocket League
10- Battlefield V

Resident Evil 2 قطعا شایسته تحسین‌ها و این مقدار از فروش است. تنها نکته تعجب برانگیز در این جدول، حضور Kingdom Hearts 3 در رتبه ششم است. هر چند این بازی فقط چند روز قبل از پایان ماه در دسترس قرار گرفت اما Resident Evil 2 هم با فاصله 2 الی 3 روز پیش‌تر از آن بازی عرضه شد بنابراین می‌توان گفت شاهد شروع خوبی از آن در PSN شعبه اروپا نیستیم.

Resident Evil 2 Remake اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد. اگر هنوز از خرید آن مطمئن نیستید، می‌توانید نقد و بررسی پردیس گیم از بازی را در این لینک مطالعه کنید.