رئیس استودیو Rare: همواره تلاش می‌کنیم که بازیکنان از تجربه Sea of Thieves لذت ببرند

ُSea of Thieves

کریگ دانکن، رئیس استودیو Rare، با انتشار رشته توئیتی از ادامه روند حمایت این استودیو از بازی Sea Of Thieves خبر داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، پس از چندین سال توسعه و انتظار برای طرفداران، بازی Sea of Thieves سال گذشته برای پلتفرم های PC و Xbox One عرضه شد و نقدهای مختلفی را دریافت کرد. با این وجود از زمان عرضه این عنوان، بازی توانسته گیمرهای ثابتی را برای خود پیدا کند. پس از انتشار دو بسته الحاقی برای این بازی در سال گذشته، استودیو Rare اعلام کرد که بسته های بیشتری برای این بازی منتشر خواهند شد تا طرفداران نگران عدم حمایت استودیو از این بازی نباشند.

و حالا در حالی که تقریبا یک سال از زمان انتشار بازی گذشته کریگ دانکن، رئیس این استودیو در چندین توئیت اطلاعات بیشتری از برنامه‌های آینده Rare برای بازی Sea Of Thieves با تمرکز بر روی نگرانی‌های مخاطبان درباره محتوا‌های آینده این بازی منتشر کرد.

او در ابتدا اشاره کرد که تعداد بازیکنان بازی بر روی PC و Xbox One از زمان عرضه تاکنون قابل قبول بوده است. البته تعداد و آمار دقیقی از کاربران فعال و همزمان بازی منتشر نکرد. با این وجود به نظر می‌رسد که دانکن بیشتر به دنبال ایجاد اطمینان از تعداد بالای بازی‌کنندگان این عنوان برای مخاطبان بوده است.

او همچنین با اشاره به ارائه به‌روزرسانی برای کنسول‌ها که به کاربران اجازه غیرفعال‌سازی قابلیت کراس پلی را می‌دهد اعلام کرد که استودیو سازنده بازی برنامه‌ای برای کنار گذاشتن این قابلیت برای نسخه‌های Xbox One و PC بازی را ندارد. دانکن با اشاره به انتظاراتش از بازیکنان برای استفاده از این قابلیت، ارائه این به‌روزرسانی برای کنسول‌داران را اقدامی مهم برای ایجاد عدالت در میان بازیکنان در حالت های چند نفره بازی در دو پلتفرم خواند.

این صحبت های دانکن می‌تواند به طرفداران اطمینان ببخشد که علی رغم شایعات پیرامون Sea of Thieves، استودیو Rare همچنان به حمایت خود از این عنوان ادامه خواهد داد. او در آخرین توئیت خود اعلام کرد که استودیو Rare همواره تلاش می‌کند تا مخاطبان از بازی خود لذت ببرند.