تعداد بازیکنان Titanfall 2 بعد از عرضه Apex Legends چندین برابر افزایش داشته است

Titanfall 2

به‌نظر می‌رسد پس از عرضه بازی Apex Legends در هفته گذشته، Titanfall 2 هم در حال بازگشت است. EA و Respawn به‌صورت ناگهانی طی چند روز گذشته بازی رایگان Apex Legends در سبک بتل رویال را منتشر کردند. این عنوان با بازخوردهای بسیار مثبتی روبه‌رو شد و در عرض 3 روز به بیش از 10 میلیون بازیکن دست یافت. آینده آن هم امیدوار کننده به‌نظر می‌رسد اما ظاهرا عرضه Apex Legends جان تازه‌ای به بازی دیگر Respawn یعنی Titanfall 2 بخشیده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، همان‌طور که در صفحه Reddit و انجمن‌های Resetera بازی Titanfall مشاهده می‌شود، تعداد بازیکنان جهانی Titanfall 2 پس از عرضه Apex Legends در تمام پلتفرم‌ها چندین برابر افزایش داشته و حتی بازیکنان آنلاین Xbox در این آخر هفته به بیش از 10 هزار نفر رسیدند. پیش از عرضه Apex Legends، تعداد بازیکنان Titanfall 2 برروی این کنسول حدود 2 الی 3 هزار نفر بود.

تعداد بازیکنان پلتفرم PC هم افزایش قابل توجه‌ای داشته و 3500 نفر در آخر هفته به تجربه Titanfall 2 پرداختند. قبلا فقط 800 الی 1500 بازیکن در Titanfall 2 برروی پلتفرم PC آنلاین می‌شدند. در کنسول PS4 هم پیش از عرضه Apex Legends به‌طور متوسط 2 هزار نفر Titanfall 2 را تجربه می‌کردند اما اکنون این رقم بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

Titanfall 2 مانند یک جواهر است و به راحتی می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شوتر این نسل در نظر گرفت. امیدواریم بازیکنان بیشتری به Titanfall 2 که در سال 2016 نامزد دریافت جوایز زیادی شده بود، برگردند.

Titanfall 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.