Firefly Studios، توسعه‌دهنده سری بازی‌های Stronghold، از عنوان Romans: Age of Caesar رونمایی کرد

Romans_Age_of_Caesar

نام Firefly Studios مدت‌هاست که در ذهن طرفدران ژانر استراتژیک نقش بسته. این موضوع اکثراً به خاطر Stronghold بوده است، عنوانی که چندین و چند سال پیش در روزهای طلایی 2001 منتشر شد و دنباله‌های آن نیز بازی‌های استراتژیک فوق‌العاده‌ای بودند. خب، حداقل در ابتدای کار که اینطور بود اما بعدها نتایج کم رنگ‌تری به دست آوردند، البته هیچ عنوان بدی از سمت آن‌ها ندیدیم.

Firefly در سال 2007 با عرضه‌ی Stronghold Kingdoms خود را وارد دنیای MMORTS کرد که بعدها در 2017 بر روی استیم و موبایل‌ها دوباره منتشر شد. طبق گزارشات بیش از 6 میلیون بازیکن Stronghold Kingdoms را تجربه کردند و Firefly Studios امیدوار است که بتوانند با پروژه‌ی جدید خود دوباره به این عدد رسیده و حتی از آن نیز فراتر بروند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، این بازی که دنباله‌ای معنوی برای Stronghold Kingdoms محسوب می‌شود، با نام Romans: Age of Caesar منتشر خواهد شد و درحال حاضر در مرحله‌ی آلفا قرار دارد و بازیکنان اجازه می‌دهد در وب‌سابت برای تجربه‌ی آن ثبت‌نام کنند.

الگوی الهام‌بخش برای طراحی شهرها در Romans: Age of Caesar، ساخته‌ی پیشین خود Firefly یعنی CivCity: Rome است. این بازی شما و تا 15 بازیکن را به عنوان فرمانداران شهر قرار خواهد داد، منابع را بین آنان تقسیم خواهد کرد تا روم را بازسازی کرده و مسیرهای تجاری را در سراسر نقشه‌ی امپراطوری روم بین شهرهای مختلف تأسیس کنند. علاوه بر موضوع همکاری با سایر افراد، بازیکنان مجبور خواهند بود با نزاع میان سایر فرمانده‌هان نیز کنار بیایند و تمام این اتفاقات در یک بازی روی خواهد داد.

دانلود با کیفیت 540P
تماشا به صورت تمام صفحه

ویژگی‌های اصلی بازی از این قرار خواهند بود؛

به کمک یکدیگر روم را بسازید: با هزاران بازیکن دیگر همکاری کنید تا شهرهای بزرگ و امپراطوری روم را بازسازی کنید.

اقتصاد خود را گسترده‌تر کنید: منابع، دانش‌ها و لژیونر‌های خود را به اشتراک بگذارید تا شهرهای خود را با ویژگی‌ها و نواحی منحصر به فرد را ایجاد کنید.

تکمیل و حفاظت کنید: درحالی که جلوی گروه‌های بربر را می‌گیرید نقشه‌ی جاده‌ها، خدمات و طراحی کلی اقتصاد خود را بریزید.

یک امپراطوری شکل دهید: با دوستان رومی خود معامله کنید، با هم‌وطن‌های خود متحد شوید و وحشی‌ها را از انگلستان تا آفریقا نابود کنید.

سزار را بکشید: مسیر خود را با رشوه یا از پشت خنجر زدن به بالای مجلس سنا باز کنید. تا چه مدت می‌توانید لقب سزار را برای خود نگه دارید؟