به لطف Skybound و Beamdog تعدادی از بهترین عناوین cRPG در سال جاری به کنسول‌ها می‌آیند

Baldur’s Gate

دو استودیوی Skybound Games و Beamdog اعلام کردند، کلکسیونی از بهترین بازی‌های کلاسیک cRPG در همین سال جاری برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، این مجموعه شامل Planescape: Torment، Icewind Dale، Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear، Baldur’s Gate ll، Baldur’s Gate و Neverwinter Nights می‌شود.

استودیوی کانادایی Beamdog بیشتر به خاطر کارهای خود برای ریمستر کردن و ارتقاء دادن این عناوین cRPG شناخته شده است. طبیعتاً، نسخه‌های کنسولی از برخی جهات ارتقاء‌هایی پیدا خواهند کرد و قرار است به صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر شوند. در طرف دیگر، Skybound Games، شاخه‌ی نشر دهنده‌ی بازی‌های ویدئویی Skybound Interactive است؛ آن‌ها چندی پیش مالکیت سری Telltale’s The Walking Dead را به دست آوردند.

مدیر عامل Skybound Games آقای یان هویی (Ian Howe) اظهار کرده؛

"این بازی‌ها از جمله Baldur’s Gate یک سری نمادین هستند که موارد استاندارد را برای بازی‌های کامپیوتری نقش آفرینی ژانر Dungeons & Dragons دیکته کردند. هیجان‌زده هستیم تا کارهای فوق‌العاده‌ی Beamdog را برای طرفدران دیرینه و افرادی که برای اولین بار این عناوین را تجربه می‌کنند منتشر کنیم. به عنوان طرفدار قدیمی Baldur’s Gate و Dungeons & Dragons می‌گویم، همکاری با Beamdog به عنوان عضو جدید خانواده‌ی Skybound فوق‌العاده است."

ترنت اوستر (Trent Oster)، مدیر عامل Beamdog اضافه کرد؛

"به شدت خوشحال هستیم که با همکاری Skybound Games این بازی‌های کلاسیک را به پلتفرم‌های جدید می‌آوریم. دستاوردهای Skybound شگفت‌انگیز هستند و آن‌ها احترام و علاقه خود را به سازندگان ما نشان داده‌اند. بسیار هیجان‌زده هستیم که با گروهی به این با استعدادی کار می‌کنیم."

طرفداران می‌توانند اولین نمایش این کلکسیون که برای کنسول‌ها در نظر گرفته شده را در PAX East که طبق برنامه‌ها در شهر بوستون و تاریخ 8 فروردین تا 11 برگزار می‌شود، در بوفه‌ی Skybound Games مشاهده کنند.