کارگردان بازی Epic Mickey به سخنان باب ایگر رئیس شرکت Disney واکنش نشان داد

کارگردان بازی Epic Mickey به سخنان یاب ایگر رئیس کمپانی Disney واکنش نشان داد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، به تازگی و درخبری که منتشر شده، باب ایگر رئیس کمپانی Disney سخنانی را در مورد عدم حضور Disney در صنعت گیم بیان کرد. حال وارن اسپکتر (Warren Spector)، کارگردان بازی Epic Mickey، به این سخنان واکنش نشان داد. وی موسس استودیوی Junction Point است و سری بازی‌های Epic Mickey نیز توسط همین شرکت و زیر نظر Disney تولید می‌شد. این استودیو توسط Disney در سال 2013 بسته شد. حال وقتی که اسپکتر از سخنان ایگور آگاه شد، در صفحه‌ی خود در توییتر برای دفاع از تیم خود و بازی Epic Mickey وارد عمل شد:

" حرف‌های ایگور در مورد ضعیف بودن Disney در تولید بازی و صنعت گیم یک توهین به من و تیم سازنده‌ی Epick Mickey بود. با این حال من راه خودم را پیش می‌گیرم و با تیم Epic Mickey به کار خود ادامه می‌دهیم. من آن‌ها را برای کارهای بی نظیری که به خاطر Disney انجام داده‌ایم، ستایش می‌کنم."

استودیوی Junction Point به عنوان یکی از استودیو‌های بازیسازی Disney از سال 2007 مشغول به کار بود و در این مدت نیز بازی‌های Epic Mickey و Epic Mickey 2: The Power of Two را قبل از بسته شدنش توسط Disney در سال 2013 تولید کرد. این دو بازی که از سوی این استودیو منتشر شد، بازخورد خوبی را دریافت کرد و همچنین این دو بازی توانستند فروش خوبی را در مجموع به دست بیاورند. اسپکتر نیز هم اکنون در OtherSide Entertainment مشغول به کار است که بازی Underworld Ascendant را چند ماه گذشته عرضه کرده و در حال آماده سازی بازی System Shock 3 برای عرضه می‌باشد.

حال به نظر می‌رسد که قرار است Disney این رویه را مبنی بر این که لایسنس عناوین خود را در اختیار دیگر شرکت‌های بازیسازی قرار می‌دهد، ادامه دهد. قرار است بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به همین ترتیب توسط استودیوی Respawn Entertainment تولید شود و در تاریخ نامعلومی نیز عرضه شود.