تماشا کنید: نمایش جدید از گیم‌پلی Devil May Cry 5 با حضور شخصیت V

DEVIL MAY CRY

Devil May Cry V عنوانی در سبک اکشن/ادونچر و هک اند اسلش می‌باشد که شرکت Capcom وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد. وقابع این نسخه، چندین سال پس از پایان Devil May Cry 2 جریان دارد. در این بازی مردی که با نام V شناخته می‌شود به دفتر Devil May Cry می‌آید تا شخصیت محبوب این سری بازی یعنی "دانته"(Dante) را برای فیصله دادن به حملات شیاطین در سراسر دنیا، استخدام کند. در همین حال نیز "نیرو"(Nero) آژانس شیطان کشی! خود را به کمک مهندسی به نام "نیکو"(Nico) راه اندازی کرده؛ "نیکو" همان شخصی می‌باشد که بازوی مکانیکی "نیرو" به نام Devil Breaker راه طراحی کرده است. در قسمت پنجم "نیرو" به دنبال شخصی می‌باشد که بازوی وی را قطع کرده و در این راه با "دانته" ملاقات خواهد کرد. برای آگاهی بیشتر درباره‌ی این فرنچایز و داستان قسمت پنجم می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

به گزارش پردیس‌گیم، حال وبسایت Gameinformer ویدئویی را منتشر کرده که در آن با سیستم مبارزات دانته و شخصیت V آشنا می‌شویم. این ویدئو را در زیر می‌توانید تماشا یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

کارگردان این بازی آقای "هیدیاکی ایتسونو" اعلام کرده است که می‌توانست DRAGON’S DOGMA 2 را به جای DEVIL MAY CRY 5 بسازد. هم‌چنین اسکرین شات‌های فوق‌العاده و جدیدی که در ارتباط با این عنوان منتشر شده، از این خبر قابل مشاهده است. هم‌چنین مشخصات سیستم مورد نیاز Devil May Cry V را از اینجا می‌توانید مطالعه کنید. Devil May Cry V در تاریخ 8 مارس 2018 (17 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.