تیم سازنده‌ی Warface از Crytek جدا شد

تیم سازنده‌ی Warface از Crytek جدا شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Pcgamer، سازندگان بازی Warface به تازگی خبر از جدایی خود از Crytek دادند. آن‌ها اعلام کردند که با این کار قصد دارند تا به طور مستقل و در استودیویی که خود قصد دارند آن را تاسیس کنند به فعالیت خود ادامه دهند. این استودیو قرار است Blackwood Games نام داشته باشد. آن‌ها قصد دارند همچنان از بازی خود Warface پشتیبانی کنند. کارگردان اصلی این استودیو، در پیامی نسبت به این تصمیم گفته است :

"جدایی از Crytek برای همه‌ی ما یک تصمیم دشوار بود. به خصوص بعد از سال‌ها همکاری که با این شرکت داشتیم. با این حال بعد از چند سال نیاز به تغییراتی در خود می‌دیدیم. مهمترین دغدغه‌ و مسئولیت ما توسعه و پشتیبانی از Warface است تا مطابق انتظارات کاربران عمل کنیم. ما در تیم حال حاضر استودیو تغییری به وجود نیاوردیم و به اعضای اصلی استودیو اعتماد کامل داریم و با هم می‌توانیم برنامه‌های استودیو را پیش ببریم."

این تصمیم بعد از حدود 6 سال همکاری بین این دو استودیو گرفته شد و همکاری این این دو استودیو بعد از 6 سال به پایان نزدیک شده است. مدیر عامل شرکت Crytek معتقد است که این جدایی به نفع تیم سازنده خواهد بود و آن‌ها می‌توانند با شرکت My.Com همکاری موثرتری داشته باشند و Crytek نیز بر بازی‌های اصلی خود تمرکز خواهد کرد.

بازی Warface در سال 2014 و به صورت رایگان برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One و Xbox 360 عرضه شد.