Fear The Wolves عرضه شد؛ هفته اول بازی را مجانی تجربه کنید

اگر از عناوین بتل رویال در دسترس خسته شده‌اید و خواهان عنوانی متفاوت هستید، Fear the Wolves امروز عرضه شده و می‌تواند تجربه تازه‌ای برای شما به ارمغان بیاورد. بازی تا به امروز در حالت Steam Early Access قرار داشت و حالا به مناسبت عرضه رسمی، بازیکنان می‌‌توانند هفته اول به صورت رایگان آن را بازی کنند.

همچنین بازی در حال حاضر 50 درصد تخفیف دارد و برای افرادی که مشتاق هستند معامله خوبی می‌تواند باشد. Fear the Wolves یک عنوان بتل رویال است که البته نسبت به رقیبان خود مقیاس کوچک‌تری دارد. بازیکنان علاوه بر مبارزه در میان خودشان، باید با خطرات مختلف در یک محیط چرنوبیلی و هسته‌ای نیز مقابله کنند. حالت اصلی بازی دو نفره است اما امکان تجربه تک نفره نیز وجود دارد.

یک ویژگی جذاب دیگر Fear the Wolves آب و هوای پویا می‌باشد که قبل از شروع مسابقه در رابطه با آن رای گیری می‌شود.

در توضیحات رسمی آمده است:

"Fear the Wolves بازیکن را در یک گروه یا به صورت گرگی تنها قرار خواهد داد که باید در محیطی رادیواکتیو چرنوبیلی به مبارزه بپردازند. این عنوان به غیر از مود کلاسیک بازی‌های بتل رویال که به صورت last man standing بین 100 نفر است شامل یک حالت جدید می‌شود که ژانر بتل رویال را دگرگون خواهد کرد."

"تنها بازیکنان دیگر برای اول شدن شما در نبرد‌ها تهدید به حساب نمی‌آیند بلکه آب و هوا در سرتاسر نقشه بازی حالتی پویا دارد و این تغییرات آب و هوایی بسیار مرگبار هستند و ممکن است شما را از آن بازی حذف کنند. همین حالت پویای آب و هوا و چرخه روز و شب باعث می‌شود بازیکنان با یکدیگر همکاری داشته باشند و دائماً به استراتژی‌های مختلف فکر کنند. موجودات جهش یافته نیز در بازی حضور خواهند داشت …"

جالب است بدانید استودیو سازنده بازی S.T.A.L.K.E.R یعنی Vostok Games وظیفه ساخت و توسعه Fear the Wolves را بر عهده دارد.

نظر شما در این باره چیست؟