مدیر عامل EA اعتقاد دارد که بین مد بتل رویال Battlefield 5 و Apex Legends رقابتی وجود ندارد

مدیر عامل EA اعتقاد دارد که بین مد بتل رویال Battlefield 5 و Apex Legends رقابتی وجود ندارد

با وجود عرضه‌ی ناگهانی بازی Apex Legends از سوی EA و واکنش مثبتی که از سوی طرفداران دریافت کرد اما برخی از صاحب نظران در این زمینه به انتشار ناگهانی این بازی آن هم به صورت رایگان واکنش نشان دادند. EA قرار است به زودی مود بتل رویالی را برای بازی Battlefield 5 با نام Firestorm عرضه کند و نزدیکی تاریخ انتشار این دو کمی عجیب به نظر می‌رسد. قبلا هم این مورد برای بازی Titanfall 2 پیش آمده بود که فروش آن به خاطر نزدیکی تاریخ انتشار آن به بازی Battlefield 1 تحت تاثیر قرار گرفته بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت dualshockers، حال با توجه به این که این احتمال وجود دارد تا همچین چیزی رخ بدهد و با توجه به عملکرد پایین‌تر از حد انتطار بازی Battlefield 5، از اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل شرکت EA پرسیده شد که با در نظر گرفتن نزدیکی تاریخ انتشار این دو آیا شاهد تنشی میان این دو بازی که در سبک مشابهی هستند خواهیم بود یا خیر. به نظر می‌رسد EA به چنین چیزی اعتقاد ندارد " با وجود این که این دو بازی سبک بتل رویال را عرضه می‌کنند اما دو تجربه‌ی متفاوت نسبت به هم هستند." وی همچنین سخنان خود را این گونه ادامه داد : " البته در برخی سطوح ممکن است شباهت‌هایی با هم داشته باشند اما در کل خیر دو تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به هم ارائه می‌دهند. ما در واقع جامعه‌ای را هدف گرفتیم که صدها میلیون نفر در آن حضور دارند و بازی می‌کنند."

وی ادامه داد: "با در نظر گرفتن حجم بزرگی که این جامعه دارد ارائه‌ی گیم پلی متفاوت در دو بازی با وجود این که هر دو در سبک بتل رویال هستند شدنی است و ما معتقدیم که وجود این دو بازی کنار هم با توجه به جامعه‌ی بزرگی که طرفداران این سبک دارد بسیار خوب خواهد بود." البته با در نظر گرفتن این که بازی Fortnite به رکورد 200 میلیون کاربر رسیده اظهارات مدیر EA برای عرضه‌ی دو بازی در این سبک محبوب چندان هم بی راه به نظر نمی‌رسد.

ویلسون در ادامه به این که چگونه هر بازی بتل رویال می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به بازی‌های مشابه این سبک ارائه دهد اشاره کرد : "ما فکر می‌کنیم که این یک فرصت مناسب برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی سریع و سرعتی در این سبک خواهد بود که ما با Apex Legends به دنبال آن هستیم و معتقدیم که این بازی به قسمت مهمی از این جامعه تبدیل خواهد شد. همچنین نبردهای استراتژیک و وسایل نقلیه منحصر به فردی که در مد بتل رویال Battlefield 5 وجود دارد باعث می‌شود تا تجربه‌ی متفاوتی در این سبک برای کاربران رقم بخورد."

مد بتل رویال بازی Battlefield 5 با نام Firestorm تا ماه آینده منتشر نخواهد شد، اما بازی Apex Legends به تازگی و به صورت رایگان عرضه شده و برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است. همچنین بازی Battlefield 5 نیز برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است.